/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Opdatere Mio Digiwalker C520 ?
Fra : BilalKinali
Vist : 2653 gange
50 point
Dato : 22-11-09 12:41

Hey

Hvor kan jeg opdatere min Mio Digiwalker C520 ??

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-11-09 12:51

producentens hjemmeside men der er da ikke kommet en update i nu er der??

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 22-11-09 12:56

ved ikk hvornår jeg opdaterede sidst

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-11-09 13:37

tror desværre ikke der er kommet nogen i nu.. har set over alt synes jeg..

Accepteret svar
Fra : Otnob

Modtaget 50 point
Dato : 22-11-09 14:39

Jeg har også en Mio C520 som jeg købte for ca. 3 år siden, så kortet er jo fyldt med mangler. Der var allerede en del fejl da jeg købte den, men det er vist ikke specielt for C520 dette problem eksisterer.
Jeg har flere gange set på Mio's hjemmeside efter opdateringer og har også på et tidspunkt hentet en opdatering og min kort version er nu v3,3
http://www.mio.com/

http://www.nav-user.com/frontpage.php
Linken herover fører til en hjemmeside som især omhandler Navigon men også Mio som jo ejer Navigon, her kan man stille spørgsmål og se nyheder og anmeldelser med mere.

Hvad jeg savner er en mulighed for at købe et nyt batteri for det jeg har aflader sig selv i løbet af en uge.

Godkendelse af svar
Fra : BilalKinali

Dato : 04-02-10 15:41

Tak for svaret Otnob.