/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC Tattoo
Fra : olarsen
Vist : 659 gange
100 point
Dato : 21-11-09 16:31

Kan man bruge MS Outlook 2003 eller 2007 som kalender, hvis man har en HTC Tattoo?
Jeg skal snart ha' købt mig en ny Tlf/kalender og har ikke specielt brug for alle de ting en Tattoo har, men når man så har dem, finder man jo nok noget at bruge det til. Jeg vil ikke bruge Googels kalender, da den ikke kan bruges fra en PC, når der ikke er netværksadgang.

Nogen som har erfaring med Tattoo og Outlook!

Accepteret svar
Fra : andre123

Modtaget 110 point
Dato : 21-11-09 17:14

Tattoo er jo en Android telefon, og der findes et godt indlæg her :
http://androidforum.dk/forum/?wpforumaction=viewtopic&t=10.0

Du skal dog have i tankerne at hvis du sync'er din Outlook via Gmail til din telefon - så er du fri for at tilslutte din telefon til PC'en med dertil hørende sync-software. Og din kontakter og kalender er altid i sync.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 18:02

Citat
har ikke specielt brug for alle de ting en Tattoo har
hvorfor så købe den ? Vælg i stedet for en med Microsoft Mobile styresystem, et eksempel:
http://www.pdashoppen.dk/shop/htc-touch-2-1241p.html

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 21-11-09 18:11

Jo o.v.n., men den er jo lidt dyrere end tattoo, og som skrevet, når man først har de ting en tattoo kan , så finder man nok anvendelse for dem også.
Men jeg er lydhør over for andre gode argumenter ang. Androide vs. MS Mobile

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 18:17

Det var jo bare et forslag og det er nemmere at få Microsoft programmer på Microsoft styresystemer, jeg ved ikke om - tror ikke at du kan bruge Outlook på en Android telefon

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 06-01-10 09:47

Tak for svaret andre123.
UPS,havde vist lige glemt at afslutte denne tråd, undskyld