/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE CAMILLASMOSTER
Fra : Nordsted1
Vist : 826 gange
200 point
Dato : 20-11-09 23:43

Idag er det Hannes fødelsdag hurra hurra hurraaaaaa

Håber du får en rigtig dejlig dag med venner og familie

Ved godt kandu uret er bagud

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 21-11-09 00:06

Osse tillykke til Moster Hanne med de 40 år fra mig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 00:14

Hun sikkert sig en gave får - - - og så videre
med dagen jeg håber du får en god dag

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 00:17

Du må ikke skrive 40 Krummen kvinder kan blive 39 et utal af gange er dagen rund så må vi se om ikke vi bliver invitereret på fødselsdagschokolade

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-09 00:17

Og så har du jo allerede en gave o.v.n

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 00:22

Citat
så har du jo allerede en gave o.v.n
Måske jeg lader spændingen råde lidt endnu

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 21-11-09 01:16

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 200 point
Dato : 21-11-09 01:25

Tusind tak, søde Nordsted1 og jer, der var hurtige på tasterne.

o.v.n. - jeg må ikke have husdyr i ejendommen, hvor jeg bor (og da slet ikke en kat, sorry).

Men et byttemærke kan vel påklistres. Så kan jeg bytte til en hund, som så må bo ude i gården.....

Kommentar
Fra : sober

Dato : 21-11-09 04:07

Tillykke! - Har du selv fremstillet det sobre Kandu avatar?, eller har Camilla, for det er da ganske nysseligt.

sober

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 21-11-09 04:37

Også herfra
Højris

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-11-09 06:27

...at je ku glem'et. heldigvis har vi nogle, som er hurtige på tasterne. som sædvanlig er jeg bagest i køen, men alligevel skal der lyde et HØJT OG VELMENT HURRA å så det lange

LAGKAGEN VENTER......
husk det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-11-09 07:09

Tillykke med dagen

mvh klaudi

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 21-11-09 08:03

Haijjjjjj Hanne.

En dejlig lagkage med xx-lys herfra.....Tillykke med de xx-år

knuuuus
TOM

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 21-11-09 08:12

Tillykke Hanne med dagen
Du ønskes et rigtig stort tillykke med dagen.De har jo lovet godt vejr som sædvanligt på dagen.
Håber du få en rigtig god dag.

IPM

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-11-09 09:48

Stort herfra...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-11-09 10:21

Desværre havde butikken lukket da jeg kom forbi.
Men du kan da altid få et billede af den fødselsdagsgave du skulle have haft.
http://peecee.dk/upload/view/204906

Og så lige en buket blomster.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-11-09 11:29

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-11-09 11:45

Hjertelig tillykke til dig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-11-09 13:38

Skal der da også lyde fra et dejligt og rigt Falster.
Vejret er da lige bestilt af dig kan jeg se.
Håber du får en dejlig dag i familiens og venners festlige lag.

Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 21-11-09 18:02

TILLYKKE dejlig camillasmoster. Håber du har haft en dejlig dag.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 21-11-09 18:47

Tillykke til Moster Hanne med de 40 år fra mig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-11-09 18:57

Tusind tak for sang, hilsener, dukkehus og søde ord!

Og hilsen fra IPM - herligt. Long time, no see.

Nu sidder jeg så her og undrer mig over, hvorfor man altid gør rent FØR gæsterne kommer

Godt at have en opvaskemaskine!

sober - jeps, jeg har selv lavet den pæne avatar

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-11-09 22:06

Hanne Hanne, med eller uden havanna, du skal et tillykke ha, selvom det er forsinket

Håber da din dag var supergod og at du også klarede rengøringen bagefter..man gør rent fordi man vil sine gæster det godt..personligt synes jeg ikke jeg føler mig velkommen hvis jeg bliver budt ind til et badeværelse der er møjbeskidt. At der roder , er mig fuldstændigt ligegyldigt, men der hvor man har sine kropsåbninger til skue..synes jeg det er på sin plads at der er rent..dvs. køkken og badeværelse..bare min mening

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-09 23:54

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-11-09 18:40

mangorossa - tak for'et! En hyggelig kaffekageeftermiddag med skønne gaver.

Jeg er enig med dig om rengøring! Selvom jeg ikke har "noget til skue", når jeg går på toilet

Tusind for fødselsdagstråden, Nordsted1!

Hanne

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-11-09 23:46

Et meget forsinket stort TILLYKKE fra mig. Men hellere komme for sent, end slet ikke komme - med en hilsen .

Vh Chris

Et PS! om at være sober: Hellere lidt skidt i krogene, end et rent helvede .

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-11-09 11:29

Tak skal du have, Cathcart!

Citat
Et PS! om at være sober: Hellere lidt skidt i krogene, end et rent helvede .