/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dokuments and settings...
Fra : axelbjarne
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 20-11-09 18:14

Jeg har haft spørgsmålet oppe og vende...men på min vens computer er det ikke lykkedes at slette filerne i Dokuments and settings/"navn"/lokale/temperary filer.

De slettes ikke ved at lave en diskoprydning. Men jeg håber da der er en metode. For mig at se, bliver de lagt ind igen ved en genstart af systemet - Windows XP home.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-11-09 18:33

Citat
For mig at se, bliver de lagt ind igen ved en genstart af systemet
Nix - hvis filerne er slettet så er de slettet og det er først når browseren bliver åbnet at der kommer filer igen i Temponary Internet Files.

Jeg sletter alle undermapper der er i Content.IE5 manuelt, hvor jeg bruger dette http://www.totalcmd.dk/cms/main.php der er væsentlig nemmere og mere overskueligt end stifinder og det er også på dansk.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-11-09 18:58

Det er et program der laver disse filer, du kan ikke slette dem,
det kan være dit Antivirus, Firewall m.m.

Jeg har f.eks. en som er lavet af Speedfan
og når jeg starter Process Explorer kommer der os en fil
i denne mappe: C:\Documents and Settings\BRUGER\Lokale indstillinger\Temp

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-11-09 22:28

På denne side kan du hente CCleaner. Det er et gratis program, som fjerner alle midlertidige filer, unødige links mm forskellige steder på din vens pc. Kør det når du/I har været på nettet.

http://www.downloadcentral.dk/

Mvh Chris

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 21-11-09 07:12

Årsagen til, at jeg vil have slettet omtalte filer, er at der popper fejlmeddelelser op i forbindelse med Live Messenger - som henviser til de omtalte filer...desuden er der problemer med andre fejlmeddelelser. Kun i forbindelse med Messenger.

hr:0x80040005

og

Så alt i alt problemer med at komme på Messenger.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-11-09 08:47

Så er det jo fordi at det er nogle filer der hører til Live Messenger,
du kan ikke slette dem når programmet kører, heller ikke med cCleaner!

Hvis du lukker prg burde du kunne slette dem,
men de kommer jo igen når Live Messenger starter

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 100 point
Dato : 21-11-09 21:35

Citat
Årsagen til, at jeg vil have slettet omtalte filer, er at der popper fejlmeddelelser op i forbindelse med Live Messenger -
Det ku du godt have skrevet i dit spørgsmål . Og da Klaudi har ret vedr. at CCleaner ikke hjælper her, vil jeg bare ønske held med at få løst dit problem .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 22-11-09 06:32

Jeg har fået den gamle Messenger til at virke....så hvad det egentlige problem er, har jeg ikke fundet ud af...det bliver så ikke opklaret sådan lige med det samme..

mvh.
axelbjarne

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 22-11-09 06:33

Tak for svaret heller22.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 22-11-09 19:25

God aften Axelbjarne.

Selv om jeg ikke har gjort mig fortjent til pointene, vil jeg da sige tak . Men næste gang du ikke får et brugbart svar, skal du altså blot, for at spare på dine spørgepoint, annullere dit spg., med netop den begrundelse, at du ikke har fået et brugbart svar .

Mvh fra Chris