/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Klynke Steffen
Fra : Krummen
Vist : 904 gange
50 point
Dato : 20-11-09 12:15

Da jeg ikke kan kommunikere med dig bette Steffen i din tråd, må jeg jo gøre det i en tråd, som jeg opretter. Det gør nok ikke den store forskel, da det i forvejen er svært at kommunikere med dig, idet jeg dårligt kan forstå hvad du skriver - Det nærmer sig volapyk, men det skyldes formentlig dine mange uddannelser og dit høje begavelsesniveau.

Lad mig forklare dig klynkesteffen, hvad en gentagelse er: En gentagelse er når noget er vist, prøvet, set, hørt, lugtet mv EEN gang og derefter prøves EEN gang til

Det bokselink du refererer til, havde IKKE været vist EEN gang tidligere, og er når det bliver vist af McBobo i et tip, er der altså IKKE tale om en gentagelse At man kunne få linket af jangchr ved at henvende sig privat til ham, har jo ikke en skid at gøre med at det tidligere er blevet vist på Kandu. Jangchr havde IKKE vist linket på Kandu. Er det så sivet ind i din tykke kokkehjerne??

Og nej lille kokketudemarie. Lyt ikke til andre, tænk selv...jeg kører IKKE taxi. Og hvis jeg gjorde...hvad har det så med sagen at gøre, og hvad rager det i øvrigt dig. Jeg har ikke spurgt dig om hvad du laver og er komplet fløjtende ligeglad. Men når du nu oplyser det, for at dokumentere dit høje intellektuelle niveau LOOOL så er kokke faget nok den faggruppe, som har flest knap så skarpe knive i skuffen. Så det forbavser mig ikke at du er blevet kok LOOOOL Er du frisk, så fortæl lige på Kandu hvor du arbejder som kok, så man kan undgå dette sted

Begynder du så småt af forstå, hvad en gentagelse er og specielt hvad en gentegelse IKKE er????

Dit pæreævl om grisogko i forbindelse med dit tip om denne slagters fortræffeligheder er til at brække sig over. Du skriver direkte, at jeg må have været uheldig og fået noget dårligt kød.

KÆMPEIDIOT. Jeg skrev INETET om dårligt kød i min tråd om kød, men derimod utvetydigt at Grisogko havede leveret fremragende entrecötes og oksemørbrad. Men du gad ikke engang - eller magtede ikke - at læse mit indlæg igennem. Så din lille krøllede dobbeltuddannede hjerne opfandt selv en historie, som du helt kritikløst smed på Kandu. Nu kan jeg jo i princippet være ligeglad med, hvad du smider på Kandu, men du skal kraftstejlemig ikke skrive sådan en gang løgn, fordi du ikke kan læse. Derfor anbefaler jeg stadig, at du tager det kommunale kursus i Dansk for indvandrere, så du lærer at forstå en tekst inden du begynder at fortolke den.

Hold da kæft hvor er du patetisk at høre på...KLYNKESTEFFEN LOOOOOOL

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 12:20

<God weekend=== gider ikke blive ved med det mundhakkerí

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-11-09 12:30

Krummen
Hvor er det dog dejligt at se hvor positiv du kan være.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 12:30

Svar dog på hvorfor du lyver.!!!

Og klynkesteffen så skal jeg da lige oplyse dig om, at det tilbud du afgiver med fysisk vold er ikke noget vi er vant til her på Kandu. Det er sket enkelte gange i gennem 8 år, men disse sølle personer er alle blevet både politianmeldt og bortvist fra Kandu. Samtidig er det jo et fatalt svaghedstegn, når man truer med vold. Er du lidt sølle bette steffen??? Går du med en lille tryghedskniv, når du er i byen??

Godt du lige fik fortalt at du er lidt ordblind...Så kan du osse få lidt medlidenhed på den konto.

Pst.....Det vidste jeg godt, men fordi man er ordblind skal man ikke lyve og selv opfinde

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 12:31

Et ord til Granner og du får en buket blomster

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 12:44

Du forstår jo igen ting??? prøver for sidste gang.. jeg havde ikke læst det du skrev om grisogko.dk..

og efter du begynder at brokker dig over det tænker jeg´at der må være 2 ting du kan være sur over

1 at du havde skrevet et tip om kødet ??? og at du trode jeg efterlignet dit... men nej det havde du ikke
2 at du havde skrevet et tip sted at man ikke skulle handle der?? nej det havde du heller ikke..

først efter du skrev et link til mig hvor jeg læste hvad du havde skrevet fandt jeg ud af du osse synes det var godt.. kan så ikke forstå jeg skal svines til fordi vi begge synes det var godt..

Og du skal ikke beskylde mig for at lyve for det gør jeg ikke og har ikke brug for det..

kan vi ikke aftale at vi stopper her gider ikke at bruge tid på det her for det er kun tabere som forsætter dette hej -.. prøver igen god weekend

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 12:57

Det var sgu da på tide at du indrømmede at du ikke læser teksten, men bare gætter dig frem (lyver) og dermed giver andre en forkert oplysning om hvad jeg mener.

Så mangler vi bare den med gentagelsen

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 12:58

Nåå ja og en undskyldning for din trussel om fysisk vold

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-11-09 12:58

- steffen, en god kok stopper ikke når gryden er ved at komme i kog!!!

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 13:01

http://kandu.dk/tip20346.aspx

Citat
Jangchr, har haft lavet det tip, men ikke linket direkte til siden, da viasat kan finde på at lukke for at andre kan kikke med (udenom viasat), men har givet os kanduer tilbud om at vi kan skrive en pm, og få oplyst hvordan vi kan komme til at se det meget billigt

jeg giver ingen undskyldinger før du har givet mig nogen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-11-09 13:03

Steffen du spørger mig i dit tip hvor den tråd fra Krummen er
HER DU !!!!!!!!!!
http://www.kandu.dk/Spg141887.aspx
Man sætter IKKE tip ind fra en tråd man har tyv stjålet DU .

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 13:07

har jo læst det igar da han sendte det til mig...

da jeg skrev det tip havde jeg altså ikke læst det... skrev det tip fordi vi havde fået kød der fra og det var godt... fik af vide på en banner for en måned siden at der var noget der hed grisogko.. ikke igennem krummen

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 13:09

det er bare en misforståelse ikke andet..

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 13:11

Jamen er du DUM????? Kan du da ikke få ind i din tykke pande at jangchr I K K E har lagt det link på Kandu og at McBobo derfor I K K E har gentaget noget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvad fanden skulle jeg undskylde...at jeg kalder dig for det du øjensynligt er??? Glem det.

Det er ligeledes heller ikke mig, der beder om din adresse for "at ordne det udenfor". Det er dig som på typisk tabermanér truer med fysisk vold. Kan du ikke se det din klaphat?? DU har noget at undskylde, så kom du bare i gang. Og læs lige Pias kommentar, og fat hvad der bliver dig fortalt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-11-09 13:12

Ja det er da noget af et sammentræf så.
Krummen skriver det i sin tråd d. 15. og du sætter et tip ind med NØJAGTIGT det samme 2 dage senere
Den holder ikke du .

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 13:13

man kommer åbenbart ikke videre med sådan en som dig for

du har det hele i munden.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-11-09 13:16

Citat
du har det hele i munden

Kender du ham da

Næææ du . Jeg tror ikke du er klar over hvem du er oppe imod her

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 13:16

oh piaskov du er ikke særlig forstående.. hvis det havde været samme dag kunne det være sammentræf... når jeg nu siger det intet!!!!!!!!!!!!!!!!! har med hans tråd mener jeg det sku

Slut herfra

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 13:22

okay Jamen i sidder vel ved siden af hinanden som kone og mand det lyder sådan (==

man skal støtte hinanden ja men ikke hvis den ene tager fejl.. og er uvenner med det halve af kandu.dk

ikke mere fra mig

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 13:24

Steffen...Du er en lille klynkende skiderik, som ikke tør stå ved dine handlinger.

Sølle skrog. Og dine voldstrusler..hvad med dem? Ikke fordi jeg er specielt nervøs for en lille hvalp som dig, men det er bare ikke min stil at bruge næverne. Men det er åbenbart een af dine løsningsmodeller. TABER....det er hvad du er Fis ud i din sandkasse og leg med nogle artsfæller. Jeg gider dig ikke. Løgnhals LOOOOOOOL Husk din hobbykniv når du skal i byen næste gang

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-11-09 13:24

Citat
okay Jamen i sidder vel ved siden af hinanden som kone og mand

DET VAR DAGENS GRINER

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 13:28

DU er så smart (= sådan et fjols som sig skal nok få sine problemer i livet..

´prøver for 10 gang prøv at fat det.

gider ikke at skrive med sådan et fjols som dig

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SLUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 13:30

K U J O N

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-11-09 13:32

Steffen.
DET HER ER MIN MAND.
http://www.kandu.dk/spg141993.aspx
Og jeg har ALDRIG lagt skjul på det herinde. ALLE der er normalt tænkende og ofte bruger kandu VED det.
Og han er ikke ny ...hverken her eller hos mig.
Skal da holde sølvbryllup med ham når det bliver midsommer næste år.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 13:36

pia hvorfor er du efter andre når du selv skriver tip som er skrevet for???
'
http://www.kandu.dk/Tip20300.aspx

lidt flovt

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 13:36

Pia. Du tror da ikke, med den begavelse og det mandsmod (mangel på samme) klynkeren hidtil har vist, at han fatter en skid af dette

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-11-09 13:40

Citat
hvorfor er du efter andre når du selv skriver tip som er skrevet for

Vil du være sød at vise mig HVOR F**** det har været før.
For jeg har ved gud ALDRIG set det før
Og du kan ikke bare påstå jeg har læst det her....BEVISER du.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 13:42

øhh jeg gør det samme imod dig lige nu som du ´har gjord imod mig.. kan du se hvor latterligt det er nu

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 13:42

Nu viser fnatmiden sin fulde styrke LOOOL Han glemmer bare at læse de andre indlæg i tippet LOOL Man han er jo ordblind, så det er vel derfor. Pas nu på Pia, at han ikke osse truer dig med en røvfuld.

Hans næste træk for at hans lille konspirationsteori skal passe er vel at vi er søskende

HOLD KÆFT DET ER MORSOMT DET HER LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 13:44

Nej Klynke....Pia gør ikke det samme mod dig som du gør mod hende. Hun har vist dig hvor du har stjålet dit link fra, men hvad kan du vise....???? IKKE en skid LOOOL Prøv at vende dig om klynke....din røv griner af dig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-11-09 13:51

Citat
øhh jeg gør det samme imod dig lige nu som du ´har gjord imod mig..

Nu snakker du vist uden om du.
Citat
Pas nu på Pia, at han ikke osse truer dig med en røvfuld.

Der skal sq et mandfolk til for at klare det krumme.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 14:12

Tjaeee så blir det jo ikke Fnatmiden LOOOL

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-11-09 14:29

Guuud Pia, har du fået en anden mand?
Det kunne du godt have fortalt.
Hvad siger Leif til det.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-11-09 14:57

Citat
Hvad siger Leif til det.

Han griner endnu du

Nu vil jeg passe mit hjemme sprængte oksebryst.
Servere det med en lækker peberrodssovs ...naturligvis med peberrod fra haven...og min hjemmelavet pickles i aften.
Kan i week-end hygge.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-11-09 15:09

Citat
Nu vil jeg passe mit hjemme sprængte oksebryst.
Servere det med en lækker peberrodssovs ...naturligvis med peberrod fra haven...og min hjemmelavet pickles i aften.
Vi er på vej alle mand - Leif skal da ikke "lide" alene med den middag uhm.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-11-09 15:14

Citat
Leif skal da ikke "lide" alene med den middag

Jamen du skal da være så velkommen bentjuul.
Hvis du kan finde Falster

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-11-09 15:47

Jeg vil da også gerne kommer, men det er lidt langt. Så jeg vil lave krebinetter med blomkål og gulerødder.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-11-09 16:17

Nåh...Så kølede det lidt ned. Har jeg ikke ret i, at det hele startede som:

GLØDE-TRÅD

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-11-09 17:14

Jo man kan nå langt med godt humør.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-11-09 19:15

yeps.

det samme med "Du-er-Dåååååm"-tråde

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 20:02

Kom lige til at nærlæse Klynkerens tyvstjålne tip om Grisogko, og fandme om han ikke skriver at levering er gratis i hele danmark. Han er lisså fyldt med løgn som en ko er fyldt med lort LOOOL
Citat
udover det levere de gratis i hele danmark
http://www.kandu.dk/Tip20340.aspx

Under vilkår / levering på http://www.grisogko.dk/vilkar_da.php står der højt og tydeligt:
Citat
Levering

Leveringsgebyr kr. 50,00 uanset mængde. Der leveres i næsten hele Danmark, men endnu er enkelte postnumre ikke med, postnummeret er derfor det første du indtaster ved bestilling. Hvert postnummer har en fast leveringsdag hver uge eller hver anden uge
.
Er han patologisk løgner, totalt blind eller så læseretarderet, at han simpelthen ikke forstår hvad teksten betyder???

Jeg lavede lige en fakebestilling for at se fakturaen og den ser sådan ud:

Citat
TOTAL FOR DIN ORDRE
Samlet antal: 1 pakker indeholdende 10 kg. kød
Gris og ko normalpris: 750.00 kr.
Din pris for denne ordre: 750.00 kr. Fragt: 50 kr. Samlet: 800.00 kr.

H A L L Å Å Å Å K L Y N K E Hvordan syns du selv det går Ved du hvorfor Pinnochios næse voksede ind i mellem

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 21:34

Ring du til dem mandag og hør om det koster noget i levering, hvis man kører et månedligt abonnement... Du er satme et fjols, hvis du tror, at du kan få alle de andre kandu'er med på vognen. Det er let at se, du er en latterlig gammel mand med seriøse psykiske problemer... Tag nu og pas dig selv, du er jo tydeligt ude af balance. Bliver helt bekymret for dig ven!
Nu er jeg jo af en sådan slags, som gerne vil hjælpe andre mennesker (måske derfor jeg er bruger af Kandu...).
Mit råd til dig er følgende:
Du skal hurtigst muligt tage kontakt til din læge, da jeg mistænker at du har den alvorlige diagnose 'dyssocial psykopatisk personlighed'.
Kendetegn:
1. Uberørt af andres følelser.
2. Uansvarlig ringeagtende over for sociale normer, regler og forpligtelser.
3. Lav frustrations- og aggressionstærskel.
4. Kan ikke føle skyld eller lære af uheldige erfaringer.
5. Udtalt tilbøjelighed til at bebrejde andre.
Puha, bare træk vejret roligt, -det er en hård en at sluge.
Nu er jeg jo ikke læge, for det rækker mit lave intellekt jo slet ikke til
For øvrigt vil jeg skide på om du har nævnt gris og ko. Jeg skriver de tips der passer mig. Det kan ganske enkelt ikke passe, at man skal gå adskillige dage tilbage, i kampen om ikke at fornærme sarte sjæle.
Så tag og pas dit eget liv. Hvor er det sørgeligt at du ikke har andet at give dig til. STAKKEL!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 22:07

LOOOL Hvem har skrevet dette for dig??? Der er ikke en fejl i, så det kan jo ikke være dig selv. Forøvrigt skrev du for længe siden, at du ikke gad mere og var skredet....hvad fanden laver du så stadig her...lille klynker og tipstyv

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 22:09

Og i øvrigt var det ikke mig der gjorde dig opmærksom på, at du havde stjålet linket. Har du fundet ud af hvad det vil sige at gentage noget??? LOOOL er du holdt op med at true med vold som tabere gør når dine 8 ord er sluppet op...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 22:11

Forresten sjovt at du blacklister mig, men gerne vil skrive i min tråd...Er du lidt fjoget i mellem ørerne LOOOL

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 22:26

Nå lille steffen. Jeg vil i seng. Men du kan glæde dig til du blir stor og voksen og dine sten falder ned i pungen, så du osse er kønsmoden. Så vil du oplever at det ikke kan betale sig at efterligne, lyve og prale..... Hav det godt lille klynker

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 22:49

Luk nu K(r)ummen sveske. Og gud ja, kan godt forstå din frustration. -Min fejl UNDSKYLD, -har jo glemt at informere dig om at din egen læge vel holder lukket helt til på mandag. Men easy now, lægevagten er og må blive din redning.
Lægevagten kender dig selvfølgelig ikke, men du kan jo tage Piaskovl med. Jeg har, trods min lave iq, ressoneret mig frem til at den venlige dame må være din støtteperson fra kommunen. Må jeg her have lov at udtrykke min taknemmelighed over at der findes sådanne mennesker. TAK PIASKOVL
Synes det er lidt ironisk at du konstant nævner din mistanke om at jeg gentager mig selv. Men hør lige her! -Er da tydeligvis ikke den eneste her der lider af Alzheimers!
Da du ikke er den eneste der har brug for hjælp og støtte, er jeg desværre nød til at erklære, at det ikke kan blive ved sådan her. Da mine supervisioner normalt ligger i en høj prisklasse, vil jeg igen råde dig til at tage kontakt til kommunen. -Mange af deres ydelser er trods alt gratis!
Held og lykke Einstein.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 21-11-09 00:28

Nå lille klynke. Jeg kan se at du har fået en manuskriptforfatter på, for der er ingen væsentlige stavefejl i indlægget....og så kan det jo ikke være dig er skriver. Så er der jo heller ingen grund til at du har adgang til tråden.

Smut pomfrit...Du er et lille taberskvat

Annuller spørgsmålet
Fra : Krummen

Dato : 21-11-09 00:30

Jøsses...og denne lille ubegavede løgnagtige klynkesteffen er ikke den eneste på Kandu. Hvorfor smutter sådan et skvat ikke over på Arto