/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Hvil i fred Rune Westy Zachari
Fra : Kameraet
Vist : 1105 gange
50 point
Dato : 20-11-09 02:03

Jeg kunne ikke holde tårene tilbage da jeg kom hjem og læst at en kun 22 årig er død efter at være såret i Afgaistan.
Det var ikke særligt mange år han havde på denne jord. Stakkels familie. Jeg håber virkelig de kommer sig over det hurtigt.

Det virker lidt som spild af så ungt et menneske. Men måske har han indirekte reddet en masse andre menneskers liv ved sit heltemod, som historien uden tvivl vil huske ham for.

Hvil i fred

/Martin

http://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4

Accepteret svar
Fra : sober

Modtaget 50 point
Dato : 20-11-09 07:04

Tak for:
Mad World - Gary Jules

sober

Godkendelse af svar
Fra : Kameraet

Dato : 20-11-09 21:29

Tak for svaret sober.