/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Humor og Refi!
Fra : Cathcart
Vist : 817 gange
10 point
Dato : 19-11-09 19:51

God aften Refi.

Hvad er der lige med dig og din gode lakoniske humor. Selv om du, efter nogle rappe bemærkninger, bløder op med Smileys , har jeg (og sikkert andre med mig) ikke kunnet undgå at observere, at du af og til får enkelte spørgere til at blive en del e på dig . Og det er da synd for spørgerne , især for de absolut helt nye tilkomne her på Kandu.

Jeg har prøvet at egnsbestemme, hvor du bor i landet, men der må jeg melde pas .

Du sidder sikkert og undrer dig såre over, hvad jeg vil med dette indlæg, for hvad rager det ham Chris, hvordan svarerne svarer spørgerne. Og gør du det, vil jeg blot sige, at det selvfølgelig heller ikke rager mig . Jeg skriver kun det her, fordi du i dag blev sammenlignet med en fugl .

Ha en god aften .

Ch Chris

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-11-09 20:12

God aften Refi - Og hav det godt Refi og i min røv Refi og af min røv Refi...Bortset fra det Refi, så synes jeg du er et dumt svin Refi, men det kommer jo ikke mig ved Refi og jeg undskylder så mange gange Refi at jeg blander mig, men jeg må altså vide hvor i landet du kommer fra Refi GAAAAAAAAAAB

Ja for pokker, hvor skal vi dog til at tale pænt og sobert til hverandre...Det blir nok så fint og fornemt at vi blir nødt til at stave fisse med ph.

Kors hvor er det dog en gang klæbende og gebrækkelig måde at skrive på. Tag dog for fanden og sig hvad du mener og kald en spade for en spade. Det du leverer her er sgu da så klamt at krybemug kravler rundt på tråden

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-11-09 20:22

Jjjaaaa men Krummen, har du fået det forkerte ben ud af sengen i dag?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-11-09 20:25

Citat
Jeg har prøvet at egnsbestemme, hvor du bor i landet

Et slag på tasken: Refi er en "Syd Schleswiger".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-09 20:32

Citat
især for de absolut helt nye tilkomne

De bliver skam behandlet fint....

Men "platprofiler" er for gennemskuelige

Citat
Syd Schleswiger

Du har MEGET LIDT ret

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-11-09 20:48

Næææ granner. Jeg har slet ikke været ude af den LOOL Men ærlig talt, så er det sgu da en forfærdelig gang pæreævl som Cathcart fyrer af. den værste type er de som undskulder for deres kommende handlinger. Det mener de giver dem carte blanche til at være dumme, fordi de har jo sagt undskyldt inden de gik igang

Og den her
Citat
eg har prøvet at egnsbestemme, hvor du bor i landet, men der må jeg melde pas
Hvad er det for noget??? Er det et spørgsmål??? Så spørg dog hvor i himlens navn Refi er fra, i stedet for dette kønsløse nonsens. Her fortæller Cathcart blot, at han ikke ved hvor i landet Refi er fra. Nej det ved Refi sikkert godt at han ikke ved og hvad skal Refi så bruge det til???

Han ved garanteret heller ikke hvor min mormor er fra, og hvad rager det i øvrigt ham. Hvis han endelig ønskede at vide det, kunne han da i det mindste stille mig spørgsmålet og ikke blot konstatere at han ikke ved det

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-11-09 21:34

Der er ytringsfrihed i vort land, og der er da heldigvis nogle, som kan tale et ordentligt sprog samtidig med, at de ikke bare er ude på at provokere. Nogle har et tempereret temperament, andre ikke. Nå.....

Hanne

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-11-09 21:53

Og jeg gætte på at Refi er fra nord for Limfjorden.

Og jeg har temprement, men er rolig og altid i godt humør.

Helle

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-11-09 22:02

Ahhhh Moster Hanne....du er lidt rødhåret LOOOL Men det er pænt

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-11-09 22:23

God aften Krummen.

Det er da yderst spændende, at du gider reflektere så meget over mit beskedne indlæg til Refi her i Smalltalk. Pænt tak for det.

Og intet i indlægget er at betragte som værende nogen former for spørgsmål. Indlægget er blot affødt af; se citat:
Citat
Jeg skriver kun det her, fordi du i dag blev sammenlignet med en fugl
Men hvis du meget gerne vil fortælle, hvor din mormor bor, selv om du helt klart mener, at det ikke rager mig, hvilket jeg giver dig helt og aldeles ret i, er du så sandelig i din frie ret til at oplyse både andre og mig om det. Men vær lige venlig at husk, at det ikke er mig, der blander din mormors bopæl ind i denne fra mig mente fredsommelige polemik, tak

Vh Chris

PS!
Citat
Det blir nok så fint og fornemt at vi blir nødt til at stave fisse med ph.
Et herligt forslag til Dansk Sprognævn
Citat
og jeg undskylder så mange gange
Hvis der et eller andet sted i mit indlæg står, at jeg undskylder noget, er der sandelig noget, jeg har misforstået .

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-11-09 23:01

Citat
Og jeg gætte på at Refi er fra nord for Limfjorden.

Og jeg tør vædde 10 flade Frederikshavner rødspætter på at Refi ikke er Vendelbo.

Næh... han er fra grænselandet.
Bemærk hans lidt vage afvisning:

Citat
Du har MEGET LIDT ret

Mosebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-11-09 23:19

Det er da sjovt at gætte, og jeg tror at Refi morer sig.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-11-09 23:32

Han er Nordtysker LOOOOOL

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-11-09 00:01

D. 2/10-1972 blev DK den nordligste af de tyske delstater. Så ja, Refi er med garanti nordtysker .

Vh Chris

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-11-09 01:38

Næj, Falster eller Lolland

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 5 point
Dato : 20-11-09 07:23

I er helt på vildspor

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-11-09 10:15

Lad være med at fortælle hvor du er fra Refi, det er sjovere at gætte.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-09 10:18

I skal nord for Rom og syd for Kiruna

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-11-09 10:38

Refi er en god Dansk mand,der bor lidt syd for Flensborg. (Flensburg - Flensborre).

Ans derimod (Vist ikke med i tråden),er fra Vendsyssel. (Ålborg??).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-11-09 10:44

Men Steinberg,er nu også en hyggelig lille by. Ikke mindst kroen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-09 11:02

Jeg har engang været med biltog til Sylt Tæller det

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-11-09 11:44

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-11-09 13:13

I et, efterhånden sjældent, kig ind på kandu, får jeg et grin der redder hele dagen - og IGEN fra dig Krums

Citat
Det blir nok så fint og fornemt at vi blir nødt til at stave fisse med ph

- hvor Fa..en (PHanden?) får du det fra?

Mht. Refi holder jeg kaje, da jeg ikke aner hvad tråden drejer sig om....fugle/Refi/pip - I don't know....men go' dyst og herlig weekend til jer alle!

Kom igen Krumme og pænt tark for din humor!
DOG - gør mig nu liiige en tjeneste.....SÅ SPAR DOG FOR PH***** PÅ DE BANDEORD!!

Go' weekend
mvh Dorthe

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-11-09 14:38

Hej Dorthe
Vi gætter bare på hvor Refi kommer fra. Og god weekend til dig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-09 15:27

Og ingen har gættet det endnu selvom jeg har nævnt det mange gange

Det viser lidt om hvor meget "folk" egentlig LÆSER det der bliver skrevet

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-11-09 18:05

Citat
Det viser lidt om hvor meget "folk" egentlig LÆSER det der bliver skrevet
Og også om hvor lidt "folk" egentlig kan huske .

Og god weekend til Dorthe . Plus at denne interessante tråd faktiskt handler om, at Refi af en ny bruger er blevet sammenlig med en fugl. Det vil den meget opmærksomme læser kunne se i mit aller første indlæg . At der så er nogen, der har læst det, som phanden læser biblen, er da hujende morsomt.

Vh Chris

Men Refi bor altså i Nakskov . Hvor svært kan det lige være .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-09 18:26

Citat
at Refi af en ny bruger

Som KUN var ny af dato

Platuglernes Paradis = Kandu

Der var fuglen igen....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-11-09 19:58

Næh hvis jeg skal gætte et andet sted end nord for Limfjorden, så må det være Vejen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-09 20:01

Ja - vi har da en Vej udenfor - men om det er den vej du mener ved jeg jo ikke...

Det er Vejen ind til byen

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 20:29

Hej Dorthe.

Dejligt hvis jeg kan levere dig en lille griner...Hvor jeg har det fra?? Hmmmm jeg er vist bare uartig fra naturens side - det ligger i genetikken. Men jeg kan godt være sød og osse spise med kniv og gaffel uden at få rifter i hele hovedet. Hav en dejlig weekend.

Refi bor i en papkasse under en eller anden bro.....formentlig Vesterbro

God arften du klamme trådejer Chartillilattecart. Hvor er det dog vederstyggeligt at læse dit affekterede og latterlige sprog. - Hvorfor kommer jeg til at tænke på Mark Twains "Præsten fra Nevada" med Ebbe Rode når jeg læser dit ækle vomitus LOOOL

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-11-09 21:07

Jamen, så vil da slå et slag på tasken *GG* refi kommer fra Vejen..... så'en bare en idé

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-09 21:35

Citat
Refi bor i en papkasse under en eller anden bro.....formentlig Vesterbro

4 bogstaver er rigtige

Og Silvan kassen holdt kun 1 sommer

Den vi har nu kommer fra et teglværk (den er brugt - så jeg aner ikke hvilket)

PS... En del kommer fra Portland Ålborg

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-11-09 22:03

Citat
Som KUN var ny af dato
Også i den grad, endda af den dags dato
Citat
Platuglernes Paradis = Kandu
Det har du da i visse tilfælde ret i .

Og god aften til fr/hr. Krummen.

Citat
Hvorfor kommer jeg til at tænke på Mark Twains
Tja, jeg er helt sikker på, at jeg ville komme meget til kort, hvis jeg i det hele taget skulle svare på, om De overhovedet tænker på noget. Så spørg mig venligst ikke igen .

Og hvis det virkelig er sådan, at De er ved at kaste op, når De læser, hvad jeg skriver, så lad dog for alle guders skyld (og Deres egen med) være med at læse det. Jeg er flintrende ligeglad med, hvad De mener, og den absolut eneste grund til, at jeg gider beskæftige mig med Deres "indlæg" er blot, som jeg lige har beskrevet: De kan spare Dem selv for den grimme smag i munden ved bare at trisse ud af denne tråd . Men hvis De er selvpiner, så bliv da endelig ved

Og god weekend til alle

Vh Chris .

PS! Og Refi bor stadig i Nakskov og er absolut ikke en dompap .

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-11-09 22:46

Sikke en hyggelig fredag aften, I har, hva.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-11-09 23:04

Ja er det ikke herligt at få et godt grin?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-11-09 16:38

I fugleflugt fra Kiruna og nord for Rom- det er vel Bornholm - det rimer næsten

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-11-09 18:20

Jeg har selv set Refi,da han var i Flensborg,for at få lavet service på hans Mercedes.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-09 18:39

Var det din bil der blev fjernet fordi "S"éren kom

Så hermed undskyld

Men tid er penge....

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-11-09 20:34

God aften til alle.

Da det er helt umuligt at få Refi til at indrømme, at han bor i Nakskov, vil jeg lukke det indlæg med en stor tak til alle involverede .

Vh Chris

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 22-11-09 20:36

Tak for indlægget Refi, selv om det var totalt ubrugeligt .

Vh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 27-11-09 21:09

Nu har jeg vist fået 4 point retur, fordi der er nogle dejlige nysgerrige mennesker, der helt sikkert vil se, hvor i landet Refi bor .

Bare kreperligt, at den gode herre er så hemmelighedsfuld .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 27-11-09 21:13

PS! Og så hygger jeg mig gevaldigt over Krummens "indlæg", hver gang mit beskedne indlæg her åbnes . Samtidig med at jeg undrer mig såre over, at mit sprog kunne bringe hans/hendes urin sådan op i temperatur .

Vh