/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Signatur i Thunderbird
Fra : ilgp
Vist : 439 gange
100 point
Dato : 19-11-09 08:47

Hej.Jeg har skiftet email fra outlook express og til Thunderbird. Jeg har en hjemmeside adresse som jeg gerne vil have sat ind på den ene af mine af mine emailadresser.Dette er ikke til at finde ud af i Thunderbird syntes jeg,men så er der så mange andre gode ting ved Thunderbird.Er der mon en som kan hjælkpe mig med hvordan dette gøres,så ville jeg blive glad.
Venlig hilsen med ønsket om en god dag ilgp

Kommentar
Fra : peque

Dato : 19-11-09 08:48

Du laver din signatur i et word dokument eller text dokument eller lign.

Dette kan du uinder egenskaber fior den enkelte konto - pege på som Signatur.
Dog skal du huske om det er HTML osv ?

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 19-11-09 13:57

Hej.Jeg kan ikke komme videre,har skrevet linket i et dokument.Jeg har ikke under funktioner noget der hedder egenskaber,eller under vis eller filer eller de andre muligheder.Mvh ilgp

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-11-09 16:42
Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 19-11-09 16:46
Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 19-11-09 21:18

Tak for svaret Klaudi.Det var lige den hjælp jeg behøvede for at få det sat op.
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-11-09 13:23

Velbekommen