/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
ryanair igen
Fra : ara
Vist : 573 gange
50 point
Dato : 18-11-09 18:02

Sad lige og skulle bestille sommer ferien til næste år.

Igår kunne skulle vi give ca 4000 kr for flyrejsen, idag er den steget med 2100 kr

Er den nogle der ved om de kunne finde på at falde igen. Her tænker jeg på at nu skal de lige have solgt de dyrere billeter, og så indsætter de et nyt fly til billigere penge.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-09 18:07

Det er svært at spå, især om fremtiden

Det er der ingen der kan svare dig på

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 18-11-09 18:10

Det har intet specielt med ryanair at gøre.....

Flytilbud kan skifte fra time til time.....

Kommentar
Fra : anja5

Dato : 21-11-09 10:05

Nogle flyselskabers hjemmesider laegger en cookie ind paa din computer der registrerer, hvor mange gange du er inde og soege paa, hvad en bestemt billet koster.

Hjemmesiden faar saa programmeret til at saette prisen op, hver gang man gaar ind og soeger paa billetten, fordi den stigende interesse tyder paa, at man kan faa kunden til at betale mere i pris, eller faa kunden til at taenke, at man hellere maa slaa til, foer prisen stiger igen.

Men hvis man saa slaar cookien fra, saa falder prisen igen til udgangspunktet.

Undskyld mine manglende danske bogstaver!

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 19-12-09 10:50

Tak for svaret refi.