/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
reklame på kandu
Fra : steffen15
Vist : 914 gange
50 point
Dato : 17-11-09 15:12

Nu spørger jeg så hvorfor bliver folk som (brorteil ) sur over man udeler sine erferinger her på kandu.?????mener selv et tip skal bestå af noget som man selv har haft held med eller nogle gode nnyheder.. bliver så gal når folk skriver negativt

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 17-11-09 15:18

og piaskov
Citat
Jaja du får da 2 **
Kun fordi du har luret det tip af i krummens tråd.
Det er snyd du

hvorfor skriver du dette??

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 60 point
Dato : 17-11-09 15:24

Jeg tror ikke det er ment så slemt - men der er jo nogle der husker, hvis der har været et tip magen til for 100 år siden - tag den bare med ro - jeg syntes at tippet var godt, og jeg har IKKE set det før!

Kom roligt med flere af de gode tip!

Clou

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 17-11-09 15:28

har lige set mange tip igennem uden held.. synes bare tit folk her inde skriver grimt til folk som kommer med et godt tip.. hvis det ikke lige er noget man selv kan bruge så kan man vel bare lade værre med at bedømme det ?? eller er det bare mig..

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 17-11-09 15:32

og har osse set folk som måske har fået lavet en hjemmeside hvor de sælger ting på hvor de så vil lave lidt reklame for deres hjemmeside og skriver et tip om det og folk flipper ud. kan ikke se problemet i at man reklamere lidt for sig selv det er da den rigtige måde hvis man vil have tingene op at køre ikke skriver ikke dette fordi jeg ejer grisogko desværre

det ville ellers være skønt

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-11-09 15:55

Nap dig en tudekiks Steffen LOOL

Det er da påfaldende at du, 2 dage efter jeg nævner grisogko på Kandu, er inde med et tip om netop samme forretning. Det kan selvfølgelig være en tilfældighed. Havde du bare holdt din bøtte og ikke brokket dig over folk som brokker sig, så havde ingen bemærket noget. Men du skulle absolut retfærdiggøre dit tip.

Med hensyn til at reklamere i tips, så brokker man síg over det, fordi disse tips ellers bliver overfyldt mad alverdens lortereklamer for ligegyldige ting. Vi har reklamer nok til hverdag, så fri os for dem på Kandu-tips

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 17-11-09 16:04

fordi du har noget imod grisogko så tror jeg bare du har været uheldig for det kød vi fik var altså godt. og jeg havde ikke læst dit tip..

og ja jeg vil sku have lov at tude indimellem

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-11-09 16:13

Citat
fordi du har noget imod grisogko så tror jeg bare du har været uheldig for det kød vi fik var altså godt
Sig mig Steffen....Kan du IKKE læse???????????

LÆS FOR HULAN HER http://www.kandu.dk/Spg141887.aspx

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-11-09 16:14

Tud du bare, men find noget ordentligt at tude over

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-11-09 16:22

Citat
så tror jeg bare du har været uheldig
Når du skriver sådan fortæller det mig at du ikek har så meget forstand på den branche. Når man får "dårligt" kød hos en slagter, så er der ikke tale om et uheld. Slagtere ved hvad de har med at gøre, og hvis du får noget møgkød, er det fordi gutten er en platugle og bedrager, som sælger dig noget billigt lort til en i forhold til kvaliteten alt for høj pris. Han ved lige præcist hvad han gør.

Se Superbest skandalen som eksempel. Der var INGEN uheld, men der var tale om koldt og kynisk bedrageri.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 17-11-09 17:00

prøv nu at hør her.. det link du har sent har jeg slet ikke læst. tal dog pænt til folk

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 17-11-09 17:06

jeg troede du havde skrivet noget i et tip om at du havde haft dårlige erfaringer med grisogko...

når jeg nu ser det ikke engang er et tip forstår jeg slet ikke at der var en som som brokket sig..

Citat
du ikke har så meget forstand på den branche
nej jeg er ikke slagter eller noget men derfor kan man vel godt være tilfreds med et kødprodukt

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 17-11-09 17:07

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 17-11-09 17:08

det er sku lukket dette her... det er for latterligt

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-11-09 17:55

Velbekomme Steffen15 - op på "hesten" igen

Clou

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-11-09 20:18

Når du ikke har læst hvad jeg skrev, hvordan i hede hule kan du så pludselig udtale dig om, at jeg må have været uheldig med kød fra Grisogko. Det er da det rene Anders And og Goddagmandøkseskaft-snak.

Du plaprer om noget som du ikke aner en dyt om steffen. Æd du bare dit gode kød fra grisogko. Du kan såmænd nok ikke smage forskel på en flæskesteg og en oksemørbrad.

Og lige til sidst...Jeg taler (skriver) til folk nøjagtig som det passer mig, og det er klart at jeg sænker sværhedsgraden jo dummere jeg fornemmer den anden er. Din tråd om reklamer, viser meget tydeligt at der er meget du ikke har forstået LOOOOOL

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 17-11-09 20:22

luk dog røven din idiot

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 17-11-09 20:29

Og jeg kunne da gætte mig til at du havde fået dårligt kød.2+2=4.

fordí ellers havde du nok ikke været rap i kæften.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 17-11-09 20:30

du har mange venner hva..

Blacklistet brugere

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 Eyvind 02-07-2003

2 Teil 19-07-2003

3 sp4nker 29-02-2004

4 BarkeBillen 19-10-2006

5 gøgeungen 27-01-2009

6 TRANUMPARKEN266 12-02-2009

7 klumme_k-rumme 15-06-2009

8 izhi 20-06-2009

9 FuglFinish 25-06-2009

10 lille-mig 01-08-2009

11 pestilens 02-08-2009

12 Burka 19-08-2009

13 TimFlip 21-08-2009

14 smiltilmig 01-09-2009

15 webx

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-11-09 22:02

Citat
Og jeg kunne da gætte mig til at du havde fået dårligt kød.2+2=4

LOOOOL Hvor i helvede har du set noget som helst som antyder at jeg har fået dårligt kød hos Grisogko. Så 2+2 hos dig giver altså 5. Det ses og høres tydeligt at det ikke ligefrem er studenterhuen der trykker dig. Da du var 15 år var du meget sød, men i de 6 år der er gået siden, har du åbenbart stået i stampe og misset al udvikling.

Men inden jeg skrotter din tåbelige hjernedøde tråd, så fortæl mig og alle andre.... HVOR DU KAN SE AT JEG HAR FÅET DÅRLIGT KØD HOS GRISOGKO??? Kom nu klogesteffen

http://www.kandu.dk/Spg141887.aspx

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 17-11-09 22:16

prøver at forklare dig dette igen. jeg havde slet ikke set du havde skrevet noget som helst om den hjemmeside vi begge taler om.. Har først læst det halvt igennen nu og vi er jo enige om det er et godt sted og købe kød.. ville bare skrive et tip om at jeg synes det var et godt sted andet var meningen ikke.. gider ikke denne samtále mere da det bare er en latterlig misforståelse,,

slut her fra

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 17-11-09 22:18

jeg er altså 26 og ikke 21

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-11-09 23:08

Citat
jeg er altså 26 og ikke 21
Så meget desto værre.

Altså er din mening, om at jeg har været uheldig med kød fra Grisogko bare noget du frit og frejdigt hiver ud af den blå luft!! Det gør din tråd meget seriøs Farvel Steffen...grow up og hold kaje indtil du har undersøgt tingenes rette sammenhæng.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 17-11-09 23:17

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-09 07:52

Citat
du har mange venner hva..

Jeg kan se at du har behov for hjælp, da du ikke er så skrap så det gør noget. Nej lille steffen. De oplistede nicknavne er ikke Krummens venner. Tværtimod, så hører de til den gruppe på Kandu han ikke gider snakke med. Og hvad du formentlig er for dum til at gennemskue, så er der mange af dem der er gengangere...altså samme person bag flere Nicks.

Men hvad har det forøvrigt med tråden at gøre? Du har stadig ikke forklaret hvor du har det fra, at Krummen har fået dårligt kød hos Grisogko....Gider du forklare det nu??

Jeg kan se at du fordi du ikke kan finde ud af at svare på Krummens spørgsmål har blaclistet ham LOOOL Meget almindeligt for småtkørende, når de ikke ved hvad de skal svare

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 18-11-09 19:09

LLLOOOOLLLL