/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
RESTAURANT
Fra : yearhouse
Vist : 795 gange
10 point
Dato : 17-11-09 07:49

Menuforslag: Stemmekvæg og Valgflæsk

Dette er dagens...Stemme-Ret.

(sorry. ikke helt vågen hér)

jeg må hellere...liste a

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-11-09 09:59

go' ide at liset -a
Altså - hvis min datter evt. får sådan en lille snyde-ve, når hun nærmer sig terminen hvor vores barnebarn skal komme til verden - kan man så kalde det en 'liste -V' ??

Go' valgdag til alle - og husk det nu

Mvh Dorthe

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-09 10:11

Bare jeg dog viste hvilken sofa der er bedst at vælge.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-11-09 10:50

Og os, der ikke kan komme hurtigt nok afsted til alle valgene, kan vel kaldes for nogle flittige stemme-jern?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 17-11-09 11:37

Jeg er musiker, og anvender...stemmegaffel

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-11-09 11:50

Jeg har stemt ........................ klaveret.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 17-11-09 13:04

Jeg vil selv be-stemme

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-11-09 13:50

De er bare skønt, at der så mange, der stemmer i her.

Og jeg er vel en stemme-sluger, nå jeg nu holder min kæft?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-09 14:31

Vi kunne ingen sofavælge, for der var kun borde at vælge i mellem.
Det ene bord var optaget så vi valgte bord 2 ......... (med chokolade i en krukke)
På vejen hjem stemte vi dørklokker.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 17-11-09 14:35

Åhhhh....i er nogle dejlige tumper

Jeg kunne skrige af grin, men har afgivet min...stemme

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 17-11-09 14:37

Eyvind: Jeg var hos tandlæge. Der skulle jeg osse bestille...bor

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-09 14:41

Bestilte du så det ovre i hjørnet - med indbygget lattergas.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 17-11-09 14:44

He he Ikke helt, men en...tand længere oppe

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-11-09 14:50

Jeg rykkede en tand længere op, stemte ved bord 4 og så til bordet med ældresagen UUHH nu gik jeg i stå, kan ingen rim finde.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 17-11-09 15:04

Weeeeeee...
Jeg smiler og griner så meget nu, at det får Wilson Kipkater til at ligne en pardentose-patient

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-11-09 16:15

Sikken en stem- ning her på kandu

muuuhligvis, stemmer jeg som jeg plejer, ligesom resten af flokken

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-11-09 16:18

Stiller Franck A i Odense op på listen- jeg har ikke helt fulgt med

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-11-09 16:26

Jeg har min egen stemme, nå... men lejer den gerne ud til festlige og mindre festlige lejligheder.

Her blev vi desinficeret efter stemme-blyantsbrug.

Jeg advarede de tilforordnede, hvis de skulle få en alarm fra bag det gardin, hvor jeg stod. Er blevet vacineret i dag - sæt jeg rendte ind i en A-liste virus på blyanten. Man har vel A-vast

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-11-09 16:31

Citat
Jeg har min egen stemme, nå... men lejer den gerne ud til festlige og mindre festlige lejligheder.

Hvilken sang starter med F # ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-09 16:41

Mit valgkort var ugyldigt, for det var en lang liste jeg skulle stemme på.

Ps. Må man godt stemme på flere i samme parti, eller kun een på hvert parti.

Jeg skar navnet ud som jeg ville stemme på med min fine hobbykniv som jeg altid har i baglommen.
Resten af stemmesedlen gav jeg til ham med bambuspinden.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-11-09 16:43

Aner det ikke - kan kun unoder...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-11-09 16:44

Citat
ham med bambuspinden

nu er det jeg bliver bekymret- tør man forlade sofaen idag ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-09 16:47

Ja det stemmeri er kun for SM'ere .....................åååååh sikken et svirp der kan laves med den bambuspind.
De der dameforordnede kan desværre ikke slå hådrt nok.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 17-11-09 17:05

He he.

Næste gang søger de nye valgforordnede, da de gamle ikke...slå til.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-11-09 17:39

Snak ikke om tilforordnede, en afdem var rund som en tønde, og jeg glemte næsten at stemme bare for at se om hun kunne trille.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-11-09 17:45

lige været forbi for at afgive stemme, den tilforordnede havde slet ingen bambuspind

han var udstyret med en lineal - måske han målte stemmerne undervejs

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-11-09 20:56

Denne tråd er hermed stem-plet som den mest stemningsfulde i dag. Den får i hvert fald min stemme

Vh Chris

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-11-09 21:18

Og inden valget stemmer de dørklokker.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-11-09 21:21

Citat
Og inden valget stemmer de dørklokker

Så må de godt komme her også efter valget - min lyder ad h..... til

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-11-09 23:02

Min dørklokke er i udu..... måske de så vil stemme den, og tilføre den strøm, så de igen kan genere fredelige folk

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 18-11-09 00:02

Citat
De der dameforordnede kan desværre ikke slå hårdt nok.
Jamen Eyvind dog. Nu afslører du be-stemt noget om dit privatliv .

For mange år siden troede jeg, at S/M blot betød "Slå Mig". Og det er skisme også lettere at udtale end det andet, som jeg ikke kan stave til . Men god fornøjelse, og få nu ikke for mange blå mærker .

Vh Chris

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-11-09 10:07

Vits:

Jeg var sammen med en fræk pige forleden, og hun skreg "Pisk mig--pisk mig".
Og jeg havde ingen pisk.

Så jeg nikkede hende en skalle....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-11-09 14:12

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-11-09 14:15

Så var hun osse nemmere at "håndtere"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-11-09 14:47

yearhouse - fik du så ikke tinitus?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-11-09 15:15

nahhh, Moster

Sådan hed det ikke, dét jeg fik

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-11-09 15:35

Nå.... men øhhhh.... dén skalle må have runget godt i dine ører............ og så fik du bare røven på komedie

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-11-09 15:40

He he...

Hyletonen holdt først op da jeg kom igennem..

Hun må ha´ været jomfru?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-11-09 15:54

Nah, men hun arbejder hos en bager....

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-11-09 15:56

eller er smørrebrøds ..... ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-11-09 15:59

Eller kogekone?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-11-09 16:09

Ja. hun var hot

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 10 point
Dato : 18-11-09 18:53

Hot baby - du milde, er du til mindreårrige.........

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 18-11-09 19:32

Kan I så diske op med end anden form for jomfruelig tale, tak

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-11-09 20:29

I har helt glemt jomfru i det grønne

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 18-11-09 20:58

Tak for svaret Camillasmoster. Men Aldrig mindreårig.
Jeg venter til de er mellem 15 og 17..

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 18-11-09 21:13

Fy skam dig Tom .

Vh Chris

PS! Og Tom, kan du være sød at vente nogle dage, inden du starter et nyt fremragende svedegrins-fremkaldende indslag. For jeg er sgu træt i kæber mm. Og så har jeg en god bog, der skal læses. Og jeg kan dæleme ikke bare lade være med, at se alle dine sjoverter . På forhånd tak .

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-11-09 21:15

uuuhm - hvad med en ung steg på 60.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-11-09 22:31

Ja en 60 årig er en lamsesteg hvis manden er 75 år.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-11-09 03:57

Sådan kan man jo også lukke munden på kuvøseguf på 50....