/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Bekvemlighedsjagt i Danmark
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 894 gange
300 point
Dato : 17-11-09 07:16

Her er et par links som viser bekvemlighedsjagtens mange glæder

Hegnsjagt
http://www.youtube.com/watch?v=3EV0j2pq4RQ

Transport af et bekvemlighedsjagtselskab
http://www.youtube.com/watch?v=k47KOYhH3W8&feature=related

Hvordan er holdningen til det? ingen personfnidder tak

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-11-09 08:20

Ja nogen tager til Danmark andre rejser til Sverige sådan er folk så forskellige også jægere og godt for det - jeg ville nødig være som Sandhedsvidnet

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 17-11-09 09:00

Så så BB, Nu lægger du igen op til personfnidder igen , som Sandhedsvidnet ellers bad om friholdelse for.
Omvendt tror jeg ikke Sandhedsvidnet ville ønske at være som BB.

Fido

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 150 point
Dato : 17-11-09 09:50

Sandhedsvidnet.

Nu skal man være forsigtig med at udtale sig om et lille klip af en helhed - men den første episode er efter min bedste overbevisning ikke jagt, men ren regulering - og det er ok, når det bliver gjort på helt forsvarlig måde, mest af hensyn til dyrene men også sikkerhedsmæssigt for omgivelserne.

Episode to viser et drivjagtsselskab som hygger sig - helt ok med mig, men transporten er generelt ulovlig ! Når der drives jagt på så store arealer, som der tilsyneladende er tale om, er det nødvendigt med transport som vist, men som jeg ser det, foregår den ikke "efter bogen" i.h.t. færdselsloven!

Bendt Ballegård har ret i, at det er godt med udveksling af jagt udenlandske jægere imellem, selvom det er nordmænd og ikke svenskere - hans mening om Sandhedsvidnet må stå for egen regning - hvorfor skulle denne pasus med ?

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 17-11-09 11:53

Holdningen er vel fin nok. i mine øjne ser vi bare nogle ganske almindelige jagtformer. Og nordmændene er svært fornøjet med jagten i pannekageland.
kjæmpebra!

ang. den transport. ja det sker jo ikke lige efter færdselsloven men helt ærligt, det kan sku da være ligegyldigt. det er da ikke være end at kære 85 i en 80 sone.

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 17-11-09 22:37

"Jagt" i hegn er en brilliant måde for nye jægere at lære hvordan skudtegn ser ud, og give dem en fornemmelse af hvordan det hele ligesom virker.
Og skulle der ske en anskydning, da kan der nemt og hurtig rettes op på dette.

Har selv skudt en mufflon og 2 dåkalve i hegn, og føler ikke nogen grund til at gemme det væk.

Det har været en del af min jægeruddannelse, hvis man kan sige det sådan, og ville ikke have været foruden det.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-11-09 23:25

Hvor har I ret Webgun & Pepto. At forsøge at mistænkelig gøre andre jægere er som at pisse i egne bukser efter at varmen er forsvundet er det blot klamt.........

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-11-09 08:01

Bendt Ballegård.

Hvem har forsøgt at mistænkeliggøre de former for jagt/regulering som vi her har set ? Jeg er skam også enig med både webgun og Pebto !
Når du nu har kommenteret, hvorfor svarer du så ikke på spørgsmålet der blev dig stillet ? Det gør vel ikke ondt ?

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-11-09 09:13

Øjenvidne4 eller hvilket nummer det nu er.

Fakta i denne debat er at du har opfundet et nyt ord: Bekvemmelighedsjagtselskab og før du er istand til at definere det begreb, skal du ikke regne med at jeg vil debatere med dig

Du skriver at du skam er enig med webgun og pepto. De viser dit indslag da intet om og mon de to var gået i rette med dig,hvis de havde været enig med dig..

Hvorfor våger du dig ud i alle disse debatter hvor du ikke rigtig kan bunde, det sker ofte syntes jeg og det er en skal, for en debat er altid sund, men når den på forhånd har en anden dqagsorden end den der lægges optil - så er det, at det går galt

Går man som jeg ind og påpeger det - så bliver man straks overfaldet, med at man ikke kan stave og alt det andet personfnidder og hvorfor så det? Jo fordi nogle personer herinde er de samme blot bruger de andre navne, men enanden grund er også, at nogle tror, at det stadig er smart, at gå efter manden i stedet for bolden, men venner tro mig den være måde holder ikke i længden..

Svar du nu på hvad jeg forlængst har spurgt dig om: Hvad mener du med begrebet - Bekvemmelighedsjagtselskab???

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-11-09 09:55

Bendt Ballegård.

Du gør dig igen skyld i en misforståelse/løgn !! Det er ikke mig der er ophavsmand til denne tråd, men Sandhedsvidnet ! Jeg er udmærket klar over, at du tror jeg er den samme person bag alverdens andre navne, men for 117. gang skal jeg endnu engang præcisere, at jeg IKKE er hverken den ene eller anden udover det jeg underskriver mig med.
Jeg skrev, som du rigtigt gengav, at jeg er enig med d'herrer webgun og Pepto og hvad så ? Du skriver guddødemig også, at de to debattører er gået i rette med mig !! Hvor fremgår dét ? Det synes da ingenlunde at være tilfældet !
Næ min gode Ballegård, det er det sorte der er bogstaverne og sammensat bliver de til ord - ordene kan man vise/fortælle dig, men man kan ikke FORSTÅ dem for dig !! Tag nu at læse den tekst der står, inden du begynder at fabulere over dit næste svar - det ville gøre tingene lettere for alle parter.

Øjenvidnet4²

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 18-11-09 11:32

Til Øjenvidnet.

Det med forvekslinger af personer her har BB også et stort problem, nok på grund af onde drømme om natten, så spiller fantasien den gamle mand et pus, han kan heller ikke finde ud af når han selv begynder på fnidder. Her har han det betydelig lettere på DJ debatside, her sletter de mange af hans indlæg når han uden selv at vide det, går over stregen.
Det var såmænd mig der opfandt ordret bekvemmelighedsjagt, det var så rammende i forbindelse når folk skal køres rund i terrænet på jagt, at BB så selv skriver det er et stort problem når ens hobby er jagt.og vi skal transporteres og være lovlydig.
Så er det han fare i flint og tager alt personlig op og tror alt er møntet på hans person, man skulle tro at her har han ikke selv rent mel i posen.
Jeg håber denne misforståelse er ryddet af vejen omkring bekvemmelighedsjagt, når de skriftkloge kommer og læser højt for ham hen på dagen.

Fido.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-11-09 12:49

Hej Fido.

Gad vide om BB1 vil godtage, at du nu er personen bag "bekvemmelighedsjagt" - jeg tvivler

Han plejer jo altid at få tingene i den gale hals, uanset facts !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 18-11-09 15:24

Til Øjenvidnet.

Som sagt, når hjælperne kommer og læser højt for ham, og det bliver gentaget flere gange trænger det vel ind til sidst.

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-11-09 21:02

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 18-11-09 21:33

Vi må blot konstatere BB skrive karle ikke er kommet frem til at hjælpe, nok på grund af stormen, godt BB har lært at sætte grimasser på.

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-11-09 22:58

- du er hvis ikke den rette til at konstatere noget som helst

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-11-09 09:07

Bendt Ballegård.

Den 18.11.09 kl. 09.13 skrev du: "Du skriver du skam er enig med webgun og pepto. De viser dit indslag da intet om og mon de to var gået i rette med dig, hvis de havde være enig med dig.."

Du mangler stadig at fortælle mig, hvoraf dette fremgår ?? Du ønsker altid bevis for alt, så nu må du svare - eller beklage at du har taget fejl - der går vel ingen skår af dig for at indrømme en lille fejltagelse !

Øjenvidnet4©

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 20-11-09 09:28

Til Øjenvidnet

Tro da endelig ikke denne personlighed som udgiver sig ud for at være alvidende, indrømmer noget som helst, måske har han slet fattet hvad der egentligt er der skrevet, det har vi set vi gang på gang.
Manden lider af mindreværdskomplekser og derfor har en særlig trang til at hævde sig, formulering evnen er også svækket, og derfor til tider kommer til at udtrykke sig på en måde, der er modsat af det, der egentligt var budskabet..
Manden er en 42 model, vi må vel bære over med ham.

Fido

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 23-11-09 08:38

Bendt Ballegård

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-11-09 09:13

--------------------------------------------------------------------------------
Øjenvidne4 eller hvilket nummer det nu er.

Fakta i denne debat er at du har opfundet et nyt ord: Bekvemmelighedsjagtselskab og før du er istand til at definere det begreb, skal du ikke regne med at jeg vil debatere med dig

Du skriver at du skam er enig med webgun og pepto. De viser dit indslag da intet om og mon de to var gået i rette med dig,hvis de havde været enig med dig..

Hvorfor våger du dig ud i alle disse debatter hvor du ikke rigtig kan bunde, det sker ofte syntes jeg og det er en skal, for en debat er altid sund, men når den på forhånd har en anden dqagsorden end den der lægges optil - så er det, at det går galt

Går man som jeg ind og påpeger det - så bliver man straks overfaldet, med at man ikke kan stave og alt det andet personfnidder og hvorfor så det? Jo fordi nogle personer herinde er de samme blot bruger de andre navne, men enanden grund er også, at nogle tror, at det stadig er smart, at gå efter manden i stedet for bolden, men venner tro mig den være måde holder ikke i længden..

Svar du nu på hvad jeg forlængst har spurgt dig om: Hvad mener du med begrebet - Bekvemmelighedsjagtselskab???
-------------------------------------------

Hvorfor kan løgneren Ballegård ikke finde tid til at svare på de spørgsmål jeg har stillet til denne kommentar ?
Skal vi til at kalde ham Bambi på glatis eller ??
Du skriver debat er sund - helt enig ! Men envejskommunikation, som du ofte praktiserer, kan ikke bruges til noget konstruktivt !
Tag dig nu sammen og fortæl mig grunden til dette helt umotiverede angreb eller erkend blot du har taget fejl ! Det kan da ikke være så svært at finde ud af, selv uden skriverkarle.

Øjenvidnet4®

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 23-11-09 16:45

Til Øjenvidnet.

Du må nok ikke forvente yderligere svar fra BB. Han ulejligheder sig nok ikke at svare sådanne naive tåber som os, og hvis bliver det et nedladende og beskidt svar.
Gad vide om det udvidede sprog er noget han har med fra den skole han gik på sammen med Habibi Pro og Tonganeseren, de er nemlig også karske i der sprogbrug.
Jeg kan dårlig tro det er noget BB har lært på forfatter og journalist. kurser, vi må da regne med at BB har taget sådanne kurser, når han skriver han har været redaktør på flere jagt tidsskrifter med egne sider, gad vide om det er muligt at finde nogle af disse tidsskrifter fra dengang, sikkert interessant læsning. og nok før der var korrektur læsning inden de gik i trykken..
Nedladende og beskidte svar klæder ingen, især når der står forfatter på ens visitkort, ryger der en finke af panden for vi almindelige dødelige kan det vel bedre tilgives. Derimod kloge og vidende mennesker er ofte pæne i tale og ord, er der nogen der har været til foredrag , hvor BB har holdt foredrag????

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-11-09 16:58

Der er kun en her i verden, der bestemmer hvad jeg skal skrive: Gæt hvem.....

Typisk for personer, der kun vil personfnidre er det da også at hyle, hvis den de sviner til ikke gider lege med - så find I et andet offer....

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 23-11-09 17:11

Så kunne du jo stadig med at svare mig på hvor jeg "går i rette" med Øjenvidnet4.
Den eneste jeg tilnærmelsesvis går i rette med er Sandhedsvidnet, og det er endda ikke det helt vilde.

Du behøver ikke nødvendigvis lige at trække mig ind i din kamp mod resten af verden.

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 23-11-09 17:12

Til BB .

Her for i lidt siden, var jeg inde og søge på landsbytosser, gæs hvem der her var nævnt.

Fido

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 23-11-09 17:21

Til alle.

Kan i se hvad jeg tidligere skrev i tråden, BB forstår ikke hvad han læser, lige så snart hjælperne har forladt ham, skriver han helt hen i vejret, som jeg tidligere har nævn er han af årgang 42 derfor må vi bære over.

Fido

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 23-11-09 17:42

Bendt Ballegård.

Jeg forstår udmærket PeptoBizmos spørgsmål til dig, samt hans uønske om at være deltager i dit tåbelige spil - det er hvad du får ud af at skrive i øst og vest, uden egentlig at vide hvad du foretager dig ! Men det er jo desværre langt fra første gang du kvajer dig, og nok heller ikke sidste !
Nogle har sammenlignet dig med Baron von Münchhausen i overdrivelser og løgne - nok ikke helt forkert, dog med den store forskel: Manglende intelligens !!

Øjenvidnet4°

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-11-09 18:03

ser hvor det går selv uden min medvirken - mon ikke mange flere herinde efterhånden får øjnene op for hvem, der er hvem...

Jeg behøver slet ikke medvirke mere - hura hura.....

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 23-11-09 18:14

Til BB.

Forhåbentligt som da du blev udelukket på jagtformidlingen.
Nu er der megen saglig debat, uden personfnidder, det bliver der nok også på Kandu, nej det har du nok ikke tænkt over.
Hura Hura forfatteren gider ikke mere. vi hejser flaget.

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-11-09 19:03

Fido - bevislige at jeg er blevet udelukket fra jagtformidling!!!!

Det er netop løgne historier som disse, der gør at jer hylere gider jeg ikke bruge tid på - for I kan kun komme med personfnidder og løgne....
Så:

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 23-11-09 19:51

bb1, kom nu lige med et svar på mit spørgsmål.

Og hvis du antyder at jeg er en del af jeres interne kamp, så vil jeg også gerne frabede mig det.
Hvis du gider at undersøge tingene lidt, så vil du se at jeg har været medlem MEGET LÆNGE. Og jeg har så vidt jeg ved ikke lige deltaget på den ene eller anden side i den skyttegravskrig der har været kørt, og til dels stadig kører.

Derfor mener jeg ikke det er mere end rimeligt at du forklarer, hvorfor du tillægger mit indlæg en betydning det ikke har, og som forøvrigt lige tilfældigvis passer ind i din dagsorden.
Er det et unfair krav?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-11-09 22:30

petoBizmo Jeg aner simpelthend ikke hvilket indlæg du hentyder til er det dette:
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-11-09 23:25

--------------------------------------------------------------------------------
Hvor har I ret Webgun & Pepto. At forsøge at mistænkelig gøre andre jægere er som at pisse i egne bukser efter at varmen er forsvundet er det blot klamt.........

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er der andre i denne tråd hvor jeg nævner dit mærke?

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 23-11-09 22:50

Jeg synes ellers det fremgår ganske tydeligt i indlægget du har skrevet den 18-11-09 klokken 09.13:
Citat
Du skriver at du skam er enig med webgun og pepto. De viser dit indslag da intet om og mon de to var gået i rette med dig,hvis de havde været enig med dig..

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-11-09 00:36

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-11-09 09:13

--------------------------------------------------------------------------------
Øjenvidne4 eller hvilket nummer det nu er.

Fakta i denne debat er at du har opfundet et nyt ord: Bekvemmelighedsjagtselskab og før du er istand til at definere det begreb, skal du ikke regne med at jeg vil debatere med dig

Du skriver at du skam er enig med webgun og pepto. De viser dit indslag da intet om og mon de to var gået i rette med dig,hvis de havde været enig med dig..

Hvorfor våger du dig ud i alle disse debatter hvor du ikke rigtig kan bunde, det sker ofte syntes jeg og det er en skal, for en debat er altid sund, men når den på forhånd har en anden dqagsorden end den der lægges optil - så er det, at det går galt

Går man som jeg ind og påpeger det - så bliver man straks overfaldet, med at man ikke kan stave og alt det andet personfnidder og hvorfor så det? Jo fordi nogle personer herinde er de samme blot bruger de andre navne, men enanden grund er også, at nogle tror, at det stadig er smart, at gå efter manden i stedet for bolden, men venner tro mig den være måde holder ikke i længden..

Svar du nu på hvad jeg forlængst har spurgt dig om: Hvad mener du med begrebet - Bekvemmelighedsjagtselskab???
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Til PetoBizmo...

At du ikke kan forstå hvad jeg skriver er en ting - noget andet er at du ikke kan læse!!!!!!

Jeg starter med at sætte adresse på mit indlæg, at det er til Øjenvidnet 4 eller hvad han nu hedder
altså er det ham jeg henvender mig til og ikke dig kære PetoBizmo, men I er måske en og samme person??? og det er derfor du rykker mig for et svar på et spørgsmål, som jeg ikke har stillet til dig

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-11-09 09:05

Hvad bilder den opblæste nar bb1 sig egentlig ind ? At overfalde PeptoBizmo med noget fuldstændig uforstående og usammenhængende - PeptoBizmo har svaret pænt og ordentligt på et indlæg fra Sandhedsvidnet. Bliver dernæst beskyldt for ikke at kunne læse og forstå dét bb1 skriver, samt næser ham af med, at det er mig (Øjenvidnet4) han skriver til og om. Da PeptoBizmos navn er nævnt i en forkert fortolkning, udbeder denne sig naturligvis en forklaring, men bliver som tidligere nævnt næset af !!!
Det er uhyrligt ud over alle grænser, at bb1, denne psykotiske fantast, løgnhals og tyveknægt skal have lov til at nedgøre ærlige og reelle menneskers ret til at ytre sig, uden at nogen reagerer - derfor denne svada !!
Ydermere bliver PeptoBizmo beskyldt for at være en anden end den han udgiver sig for - det er egentligt meget typisk for bb1 - gad vide hvorfor det næsten er samme type mennesker som er hans venner eller rettere, bekendte: uærlige og usympatiske !?

Til PeptoBizmo vil jeg blot sige: Hold skruen i vandet - fortsæt du blot med at svare/spørge på jagtsiden !

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 24-11-09 09:19

At alle der indgår i diskussion med BB, at disse skulle være DLS hylere er noget af en påstand, som ikke holder vand.
At BB i sin tid, led så smerteligt et nederlag, ved han blev ekskluderet af DLS, var så slemt at han stadig bærer nag, og forveksler alle der har et andet synspunkt som BB for at være en flok DLS hylere
For at bruge.Habibi Pros berømte ord,er det nok snarere, at hvis BB bare var halvt så klog som han udgiver sig for at være,ville han for længst havde opdaget, at næsten samtlige tråde er oprettet med det ene formål at drille BB.
Årsagen til dette skyldte ene og alene, BB selvfremhævende optræden, og han taler ned til folk, der har andre meninger, som er kendetegnet fra alle andre hjemmesider hvor BB har været med i, kiv og kævl til BB er blevet udelukket, siden blev tonen øjeblikkelig anderledes, det er set på Jagtformidlingen. Jægerforbundet, måtte lave om på regler for BB skyld, trods mange advarsler, siden er der lavet meget strenge kriterier for hvad der må skrives, og kun for medlemmer. derfor har de en moderator der sletter de fleste af BB indlæg fordi han selv ikke evner at se ,hvornår han selv overskrider grænser.
Dette er nok der vi kommer sandheden nærmest. om oraklet BB

Fido

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 24-11-09 09:23

Til Øjenvidnet.

Fuldstændig dækkende, evnesvag opblæst nar.

Fido

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 24-11-09 16:32

bb1, jeg er udemærket i stand til at læse tak. Du har åbenbart sværere ved at læse hvad jeg skriver til dig.

Først og fremmest er jeg flintrende ligeglad med hvem dine indlæg henvender sig til. I det øjeblik du anvender MIT navn, så er det fandentampme DIT ansvar at sikre dig at det DU tror er rigtigt, rent faktisk ER rigtigt.
Det har du helt tydeligvis ikke præsteret.
Og som jeg allerede har skrevet til dig, så er jeg IKKE en del af jeres krig, og ønsker heller ikke at være det. Lige præcis derfor er det MIG der stiller DIG et spørgsmål.
Og derfor gentager jeg mit indlæg:
Citat
Så kunne du jo stadig med at svare mig på hvor jeg "går i rette" med Øjenvidnet4.
Den eneste jeg tilnærmelsesvis går i rette med er Sandhedsvidnet, og det er endda ikke det helt vilde.

Du behøver ikke nødvendigvis lige at trække mig ind i din kamp mod resten af verden.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-11-09 18:53

PetoBizm Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 24-11-09 16:32

--------------------------------------------------------------------------------
bb1, jeg er udemærket i stand til at læse tak. Du har åbenbart sværere ved at læse hvad jeg skriver til dig.

Først og fremmest er jeg flintrende ligeglad med hvem dine indlæg henvender sig til. I det øjeblik du anvender MIT navn, så er det fandentampme DIT ansvar at sikre dig at det DU tror er rigtigt, rent faktisk ER rigtigt.
Det har du helt tydeligvis ikke præsteret.
Og som jeg allerede har skrevet til dig, så er jeg IKKE en del af jeres krig, og ønsker heller ikke at være det. Lige præcis derfor er det MIG der stiller DIG et spørgsmål.
Og derfor gentager jeg mit indlæg:
o Det er havd du skriver:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Undskyld men du fatter ikke en pind. DIT NAVN hedder du: PetoBizmo?????????????????????????????

Her inde er jeg den eneste ene, der bruger eget navn og derfor er jeg den eneste der kan påberåbe mig navne beskyttelse...

Du er ganske annonym ligesom Hylerne og derfor må du finde dig i at blive behandlet ligesom dem af mig. At så også en anden annonym nemlig øjenvidnet forsøger at blande sig er blot grin agtigt
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men nu skal jeg siger Jer og alle de andre hylere noget: Jeg deltager fremover ikke i personfnidder omkring min person, det er min tid alt for kostbar til - så vil I fremover ødelægge en tråd, så begynd blot med Jerres personfnidder..............................

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-11-09 19:08

Nu må vi se, om det løfte om at blive fra KanDu kan holdes - det har løgnhalsen skrevet adskillige gange før !!!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : PeptoBizmo

Dato : 24-11-09 20:07

Der skulle ikke meget til. Hmm.
At jeg ikke anvender mit "rigtige" navn, har ikke en fløjtende fis at gøre med om jeg mener du har ret til at trække mig og mit "nick" ind i din kamp mod alle andre. Men held og lykke med det.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-11-09 20:19

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 24-11-09 20:55

Hej BB.

Det er sku synd for dig, at du ikke rigtigt har nogle venner, til at støtte dig mod alle disse hylere, her på Kandu.
Gammelt ord, man ligger som man selv har redt.

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-11-09 23:14

- der er da noget du har forstået trods alt.....

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 26-11-09 07:04

der er da noget du har forstået trods alt..... Skriver BB.

Ni sammenhængende ord, ikke dårligt Hr forfatter Hvis du nu tager dig ydeligere sammen, kan dem der har stillet dig spørgsmål måske forvente svar.
En forfatter og tidligere redaktør burde kunne udrede svar, ved at han besidder det fornøde ordforråd, der opære ret til at pynte sig med sådanne titler.
Hvis ikke, så sig os bare helt ærligt, jeg har pyntet mig med lånte fjer, så er den ikke længere.
Husk BB du prøver at fremstå som den ærlige og sandfærdige.

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-11-09 17:32

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 26-11-09 17:52

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-11-09 20:42

Tak for point til Sandhedsvidnet