/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Bentjuul
Fra : piaskov
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 16-11-09 16:14

Hvorfor har i smidt en af vores allerbedste brugere ud ???
Det er da den forkerte.
Så fat det dog og lad ham komme ind igen.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-11-09 16:15

Det MÅ da være en misforståelse?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-11-09 16:16

Nej da.

Kandu ææælsker mystiske typer!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-11-09 16:17

Ja det håber jeg da inderligt det er.
Jeg smutter lige lidt...skal til fys. behandling.
Men OPRET dog nogle tråde til kandu .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-09 16:21

Det er helt forrygt, det der er sket

Han kan da vel gøre som Iah gjorde, og oprette en ny profil??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-09 16:25

Kan I SÅ lukke Bentjuul ind igen, Kandu-team!

mælkebøtte har sørme været på Kandu i SÅ laaang tid , at han/hun kan huske, hvordan her var i gamle dage........

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-11-09 16:34

Jammen hvad er grunden udsmidningen af Bent Juul.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-09 16:37

Godt spørgsmål, Eyvind...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-11-09 16:45

Bent Juul er da ikke smidt ud?
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=17589

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-09 16:51

Nææ i det link ser det da ud som om vi har ham endnu

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 16-11-09 17:03

måske var det for at kontrollere, om der var nogle, som var vågne

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 16-11-09 17:55

Hej alle

Tak for de mange venlige ord - jeg røg med i købet, da de blacklistede mine profiler imod mangeprofilen i morges ved 7 tiden.

Men der er åbenbart blevet åbnet for min profil igen, sikkert p.g.a. JER og tusind tak for det. Den må være åbnet efter kl 14.00 for indtil da var den lukket.

Endnu engang tak - og til jer der ikke kunne lide oprydder m.fl. så har kandu aflivet dem

Mangeprofilens tip er blevet fjerne og hans nicks blacket, samtidig med min profil blev genåbnet, men der er stadig halløjsa tilbage af mangeprofilen.

Kommentar
Fra : halløjsa

Dato : 16-11-09 17:58

halløjsa

Kommentar
Fra : halløjsa

Dato : 16-11-09 17:59

bentjuul længe leve

RIP RIP HURRA

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-11-09 18:01

JJJUUUUUUUHHHUUUUUU.
VELKOMMEN TILBGE DIT DEJLIGE MENNESKE.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-11-09 18:06

Hihi.
Så lukker jeg nu og du får naturligvis 5 ***** og lidt ekstra i velkomstgave.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 16-11-09 18:07

Tak for svaret bentjuul.
Sådan du .

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-11-09 18:08

Tak søde Pia - nu må jeg til at udtænke nye planer om mangeprofilen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-11-09 18:09

Citat
nu må jeg til at udtænke nye planer om mangeprofilen

Fed humor

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-09 18:09

Godt vi fik dig tilbage

Tak til kanduteamet, at i hørte efter

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-11-09 18:12

Citat
Tak til kanduteamet, at i hørte efter

Ja det glemte jeg helt.
TAK Kandu team.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-11-09 18:45

Der er trods alt "lidt" retfærdighed til

Velkommen tilbage BJ

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-11-09 19:36

Tak Klaudi, jeg har lige skrevet til kandu idet det er min opfattelse at de ikke er i stand til at holde mangeprofilen væk og jeg mener de godt kunne have sendt mig en mail, inden de blackede mig og mine profiler - så var jeg selvfølgelig stoppet, det jeg gjorde var alene for at genere mangeprofilen.

Mangeprofilen har indtil nu vundet kampen mod ham, og jeg kan jo egentlig være ligeglad. Det er bare ærgeligt at når han nu har frit spil igen, så varer det ikke længe før "Seneste 25 spørgsmål" alle er fra ham og seriøse brugere er taberne.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-11-09 20:55

Super -

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-11-09 21:48

Jeg vil endnu engang takke alle, min profil var ikke blevet genåbnet uden jeres hjælp og jer der har skrevet til kandu - TAK