/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
RIP Bentjuul
Fra : 3773
Vist : 784 gange
500 point
Dato : 16-11-09 15:50

Mangeprofilerne vandt!

Du vil blive savnet!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-11-09 15:53

ØHHH ???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-11-09 15:56

Bent er blevet kylet ud.

Kandu-tiiiimet synes åbenbart Mælke-mangeprofil-bøtte er meget mere underholdende.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-11-09 15:57

Hva´ sker der, og hvad har han gjort/sagt/skrevet?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-11-09 15:58

Det er da forhåbentlig løgn
Hvad F*** laver de da.
Tænker med R****

Undskyld men de er sq ikke for kloge

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-11-09 16:04

Lad mig i den forbindelse opfordre til 100% boycut af kandu........

En ting er at han generede spam-profilerne groft, menæhhh nogen skulle jo gøre noget. Tiiimet har jo udmærket sig ved at sove grundigt i timen. Og når de har gjort noget, har det været med en meget kort tidshorisont.

Såøhhhh farvel til Bent, Oprydder mv.....

Goddag til anarki, og stort velkommen til Mælkebøtte og alle hans kloner.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-09 16:04

Hør du der lille nummer, du er gal på den

Det er ikke den første april

Sådan noget spøger man altså ikke med...

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 16-11-09 16:07
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-11-09 16:08
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-11-09 16:10

ØV FOR H*****
Det er sq IKKE en aprilsnar .

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 16-11-09 16:10

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=17589

Som jeg har ment og sagt adskillige gange, så er Kanduteamet en flok hjernedøde idioter med til perfektionisme komplet mangel på fornemmelse af, hvad der foregår på deres site.

Må jeg lige brække mig (ud) over teamet

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-11-09 16:10

Det vil klæde alle dem der støtter Bent, at blive fra sitet et par dage eller tre. Tiiiimet forstår kun tvang (jvf da Bibsamie ringede til annoncører).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-11-09 16:12

Så kan i alle hygge jer (OGSÅ TIL DIG BENT, HVIS DU LURER MED FRA SIDELINIEN).

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-11-09 16:12

Hvad med at oprette MANGE tråde til kandu ??
Vi brokker os da over det. De læser da vel fro H** de tråde der er til dem selv....................

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-11-09 16:13

Du tror også på nisser???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-11-09 16:14

Den eneste gang jeg har set dem reagere, var da Per tog kontakt til deres annoncører. Ellers bliver man kun mødt med larmende tavshed og dundrende inkonsekvens.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-11-09 16:15

Citat
Du tror også på nisser???

Nej det gør jeg ikke men håbet er lysegrønt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-11-09 16:15

Og masser af tråde "vinder" de på. Det giver "klik".

Prøv istedet at holde jer væk! Det rammer dem på pungen!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-09 16:18

Er teamet politikkere?

Med alle de hovsa løsninger..............

Følger de måske med dagligt, så de ved, hvad der foregår???

Men 3373 - brug ikke "RIP" - jeg fik sq et mindre chok!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-09 16:29

3773... du har ret med hensyn til at vi skal holde os fra kandu... men mange ser ikke denne tråd, andre igen vil ikke holde sig væk... så desværre det kommer ikke til at virke

BentJuul må gøre som Iah.... oprette en ny profil.... selv om det er ganske urimeligt

Kan du ikke skrive til teamet, det hjalp jo sidst

Eller skal vi lave en underskriftindsamling??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-09 16:35

mælkebøtte's seneste tip om musemåtte er blevet fjernet.... Mon resten er røget med?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-09 16:54

Jamen som Klaudi skriver i piaskov's tråd, så er han da her endnu

http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=17589

Der står ikke blacklistet af kandu.............ha ha så var det en aprilsnar 3773,,, bare i god tid eller temmelig meget forsinket

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 16-11-09 16:55

Når jeg kigger på bentjuul´s profil kan jeg ikke se noget galt.

Mon ikke han er taget til nåde igen. Det håber jeg sandelig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-11-09 17:43

Hej alle

Tak for de mange venlige ord - jeg røg med i købet, da de blacklistede mine profiler imod mangeprofilen i morges ved 7 tiden.

Men der er åbenbart blevet åbnet for min profil igen, sikkert p.g.a. JER og tusind tak for det. Den må være åbnet efter kl 14.00 for indtil da var den lukket.

Endnu engang tak - og til jer der ikke kunne lide oprydder m.fl. så har kandu aflivet dem

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-11-09 17:44

Hej alle

Tak for de mange venlige ord - jeg røg med i købet, da de blacklistede mine profiler imod mangeprofilen i morges ved 7 tiden.

Men der er åbenbart blevet åbnet for min profil igen, sikkert p.g.a. JER og tusind tak for det. Den må være åbnet efter kl 14.00 for indtil da var den lukket.

Endnu engang tak - og til jer der ikke kunne lide oprydder m.fl. så har kandu aflivet dem

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-11-09 17:49

Jeg kan også se, at efter min tilgivelse blev mangeprofilens nicks blacket og tippene fjernet - det eneste der er tilbage af ham er profilen halløjsa.

Kommentar
Fra : halløjsa

Dato : 16-11-09 17:57

halløjsa bentjuul, ja du har ganske ret!

halløjsa

Godt du ikke forsvandt, for du er så festlig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-09 18:11

Velkommen tilbage bentjuul

Og bye bye halløjsa ...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 16-11-09 18:15

Velkommen tilbage fra de døde. Uanset hvad larsen og nordsted skriver var du blacklistet kl. 16.10

Det viser med endnu større tydelighed, at dette forunderlige team ikke aner hvad de laver, samt at det ikke er studenterhuen der strammer på deres hoveder.

Nu blir jeg vel osse blacklistet LOOL Who cares - Det har jeg været før, så det er jeg kold overfor

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-09 18:25

Nordsted1

Der er noget du er gået glip af

Citat
Der står ikke blacklistet af kandu.............ha ha så var det en aprilsnar 3773,,, bare i god tid eller temmelig meget forsinket

bentjuul har været blacklistet af kandu det meste af dagen.

Og nu er halløjsa også blevet blacklistet, men af erfaring så vender han tilbage. Han er her måske allerede

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-11-09 18:32

Ja minsandten, så er halløjsa blevet blacket siden jeg skrev det http://kandu.dk/spg141914.aspx#1626932 - så nu mangler de kun at frigive mine andre profiler

Tak til alle for opbakningen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-11-09 18:54

Citat
Mangeprofilerne vandt!
Jeg er meget enig 3773, det blev mig der blev betragtet som den slemme.

Det var jeg sikkert i manges øjne, men det havde kun et formål at genere mangeprofilen mest muligt, så han en dag fandt sig en profil og opførte sig "rimeligt normalt".

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-11-09 18:55

Sidste nye profil
KittyMissen
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276799

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-09 19:22

Det blev en kort fornøjelse for KittyMissen , men i stedet er der bibhans

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276801

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-11-09 19:24

Ja, der er ski knald på nu, allerede BL, det var hurtigt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-09 19:29

Og nu er mælkebøtte BL.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-09 19:40

Citat
Nordsted1

Der er noget du er gået glip af

Det generer mig nu ikke, men det generer mig virkelig meget, at kandu ikke har mere tjek på hvem de skal BL

Godt du kom tilbage Bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-09 20:25

Mon kandu kan finde ud af hvem der skal blacklistes .... KittyMissen er tilbage

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-11-09 20:34

Ja det er da noet underligt noet

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 500 point
Dato : 16-11-09 21:47

Jeg vil endnu engang takke alle, min profil var ikke blevet genåbnet uden jeres hjælp og jer der har skrevet til kandu - TAK

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-09 22:30

Manglede da bare, vi ka' jo ikke undvære dig

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 17-11-09 08:21

Tak for svaret bentjuul.