/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Bamse og Kylling
Fra : Pete_man
Vist : 855 gange
50 point
Dato : 22-04-03 19:31

Hej alle sammen......

Ja det lyder lidt skørt men jeg vil gerne have noget Bamse og kylling musik men hvor skal jeg få det når det ik er på Kazaa

Hilsen Mig

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 22-04-03 19:41

Hej Pepe-man

De kan købes i superbrugsen eller i en musikforretning de er ikke så dyre, du kan også gøre noget andet hvis du kender en der kan hente den ned på internettet kan det lade sig gøre.
Mvh fjordglimt

Kommentar
Fra : ZnoWmAN

Dato : 24-04-03 19:20

Hejsa!!

Du kan hente Direct-Connect og så finde en dansk server... Hvis du er på en af de gode er der rimelig stor chance for at du ka finde noget med Bamse og Kylling... Nogle af mine venner og jeg har selv hentet noget:) Vi vidste ikke hva vi skulle lave og så hentede vi noget Bamse og Kylling. Jeg har stadigvæk et spil med dem :D

Hilsen
Bamse og kylling-freaken ZnoWmAN

Kommentar
Fra : Kesa.dk

Dato : 26-04-03 01:38

Hejsa...
Selvom det er et nogle dage siden du spurgte, vil jeg foreslå dig at besøge Danmarks Radios hjemmeside. Der kan man købe alt med Bamse og Kylling.
Cd'erne finder du på http://www.dr.dk/Dr-m/produkt/boern/cd/index.shtml ,men ellers har de andre ret: Det er rimelig let at finde Bamse og Kylling-cd'er i supermarkeder og hos boghandlerne.
Husk iøvrigt når du søger efter cd'er med de de to gule tøjdyr at det ofte er bedre at søge under "Bamses billedbog" end "Bamse og Kylling".

Hilsen
Kesa.dk
-far til én på 7 år og én på 4 år.

Kommentar
Fra : BabyElian

Dato : 22-08-03 13:17
Kommentar
Fra : amalieisa

Dato : 28-08-03 13:00

Jeg har selv 2 bamse og kylling cd'er.
kan helt sikkert anbefale bamse og kylling "allergoeste"
Der er alle de gode gamle på!
Jeg fik den på tilbud i for 30kr.

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 28-08-03 14:36

okay...