/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Adgangskode til word dok
Fra : Footprint
Vist : 859 gange
100 point
Dato : 16-11-09 11:17

Hej

Er der nogle som ved om det er muligt at komme omkring en adgangskode til en formular i word, som hvis man nu f.eks. har glemt adgangskoden
eller er jeg bare fuckt...

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 16-11-09 11:22

Det er bare røvtur. Ikke noget at gøre.

(Medmindre der findes et crackprogram til det jeg ikke lige kender)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-09 12:35

Surt. Men gør som jeg, tag og skriv alle adgangskoder ned, hver eneste gang du laver en.

Du har nok mistet det dokument.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-11-09 13:20

der findes en kodebryder ude på nettet et sted.

Accepteret svar
Fra : mælkergodt

Modtaget 100 point
Dato : 16-11-09 14:43
Godkendelse af svar
Fra : Footprint

Dato : 17-11-09 05:51

Tak for svaret mælkergodt.

Ja selvfølgelig er det mit dokument, alt andet kunne jo være ulovligt...

/footfrint

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 17-11-09 07:41

-> Footprint
Virker de programmer / links, som mølkergodt gav dig?

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 17-11-09 08:39

Programmet: "Advanced Office Password Recovery", kan downloades her:

www.elcomsoft.com

Det virker 100%, til alle MsOffice produkter.
Du kan hente en prøver version, som finder dit password, men giver dig kun de første 2 tal/bogstaver. Ellers må du have dankortet op.

Alle password til MsOffice versioner fra før 2003, kan crackes på 5 sek, efter 2003, kan man ikke bare cracke et password - her skal metoden "brute force" anvendes. Programmet prøver ganske enkelt samtlige password kombinationer. Det betyder at den nok skal finde passworded, men hvis du f.eks. har 8 tegn i dit password, kan det sagtens tage 2-3 dage at finde passworded.

Advanced Office Password Recovery, kan anvende flere forskellige computere på én gang, så det går stærkere.

Jeg bruger selv programmet, og skal hilse og sige at det virker.
Har nogle gange haft 4 computere til at arbejde på én fil, så kan et advanceret password på 10bogstaver, klares på 4 dage