/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ejendomsvurdering
Fra : Jimmy17
Vist : 4867 gange
50 point
Dato : 22-04-03 19:12

Prøver at finde ejendomsvurderingen på huse.
Hvor kan man finde dem henne.
Har prøvet www.ejendomsvurderingen.dk
Som ikke kan bruges.

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 60 point
Dato : 22-04-03 19:13

Vurderingsfortegnelsen - KMD
Er naboens villa mere værd end din? Find ejendomsvurderinger over hele landet ved blot at indtaste kommune, vejnavn og husnummer.
vurdering.kmd.dk

Den Offentlige Informationsserver
Her kan søges i de danske ejendomsdataregistrene og lede efter matrikeloplysninger om fastejendom i hele Danmark. Kræver at man får en pin-kode
www.ois.dk

Ejendomsvurdering 2001 - Told-Skat
Den offentlige ejendomsvurdering foreligger i online form. Indtast adresse eller ejendomsnummer og få den aktuelle vurdering.
www.toldskat.dk/basic.php?source=/html/ejendomsvurdering2001.cnt

Parcelhusejernes Landsforening
Interesseforeningen orienterer om organisation og medlemsfordele. Klageskema og klagevejledning mht. ejendomsvurdering findes i pdf-format.
www.parcelhus.dk

Check din Ejendomsvurdering
Tjek din ejendomsvurdering online via denne service, som giver dig en hurtig vurdering af din bolig versus andre vurderinger. Se desuden klage guide og klagetips m.m.
www.check-ejendomsvurderingen.dk

Godkendelse af svar
Fra : Jimmy17

Dato : 22-04-03 19:28

Tak for svaret skingur.