/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Alternativ til Tamponer
Fra : scrubber
Vist : 1121 gange
100 point
Dato : 15-11-09 23:15

Har hørt at der findes en slags gummie/silicone tingest man kan putte op i skeden når man har menstruation. Den ligner en slags tragt. 2-3 cm i diameter.

Altså som altenativ til bind og tamponer. Håber der er nogen der kan hjælpe ?

mvh scrubber

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 15-11-09 23:19

Prøv at kontakte læge Søren Ventegodt.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 15-11-09 23:25

Søren Ventegodt er ikke læge.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 15-11-09 23:54

Jo han er læge han har vist bare fået frataget sin ret til at praktisere.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 15-11-09 23:57

Han er kvaksalver.

Accepteret svar
Fra : Laika_pigen

Modtaget 110 point
Dato : 16-11-09 00:03

Den hedder en DIVA CUP. Har intet kenskab til den, og kender ej heller nogen som bruger den.

http://www.worldcare.dk/index.php?show=tdcforside&theme=turkis&l1=8&l2=0&l3=0

Hilsen Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 16-11-09 00:42

Mange tak for svaret laika pige.

Og til jer andre fladpandede mongoler. Få jer et liv. Eller tag og gok den af stedet for, så laverI da i det mindste noget fornuftigt.

mvh scrubber

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 16-11-09 08:12

Jeg kender en der prøvede dem for flere år siden

Dengang var det noget møj, den sluttede ikke helt til, så hun havde nogle ubehagelige oplevelser

Den var heller ikke lige til at få ud, så det var noget af et roderi, og når den så endelig kom ud, var det også noget grisseri

Kan kun håbe på at de er blevet forbedret siden

Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 16-11-09 12:40

Tak for svaret Laika_pigen.