/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
den første industrialisering i England
Fra : christianobanano
Vist : 549 gange
20 point
Dato : 22-04-03 18:53

jeg har fået stillet denne problemformulering i min historieopgave:

"Der ønskes en redegørelse og kritisk stillingstagen
til den historiske diskussion om industrialiseringens
foregangsmænd fælles religiøse og sociale profil".

og så ville jeg høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med nogle gode råd eller facts omkring eller faktisk alt ville kunne hjælpe.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-04-03 19:08

tjaee... din historieopgave kommer forhåbentlig ikke som et fuldkomment chok for dig?
industrielle revolution
Velkommen til "Blommes Links" Den Industrielle Revolution i England & det 19. 19. århundrede / Industrialisering (generelt) http://www.spartacus.schoolnet.co.uk/industry.html hovedside for britisk historie 1700-1950
www.solroed-gym.dk/inger/indrev.htm

Mvh

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-05-03 13:09

er du blevet færdig med din opgave? Så må du gerne lukke spørgsmålet