/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
gendannede meddelelser
Fra : skolen2400
Vist : 1282 gange
100 point
Dato : 15-11-09 21:29

hvergang jeg går ind på windows mails gendanner den medelelser uanset at jeg sletter dem,er der nogen der ved had der er galt? jeg har mindst 100 gendannelser

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 21:40

Tømmer du papirkurven også ? Mails er ikke slettede før mappen Slettede meddelelser er tømt

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-11-09 21:54

kan jo også være at den ar sat til ikke at slette mails fra serveren, så hver gang du logger på henter den dem igen

Kommentar
Fra : skolen2400

Dato : 16-11-09 09:38

hej exterminator
tak for svaret,kan du sige mig hvordan jeg kan ændre det med serveren.det er nok det der er galt,
mvh.skolen2400

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-11-09 09:54

har ikke lige adgang til en maskine med windows mail så prøver lige et gæt:
indstillinger for din konto, avanceret, hak i gem kopi på server

sådan ca.

Kommentar
Fra : skolen2400

Dato : 16-11-09 16:24

hej exterminator
du bliver nok nød til at skære det ud i pap,jeg har snart fjernet og isat hakker uden at det hjælper . håber du kan hjælpe mig .
mvh skolen2400

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 16-11-09 16:47

spring ned til punktet:
Aktiver godkendelse af udgående server

på denne her side:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=14229

på tredie billede står der: Levering
Gem en kopi af meddelelser på serveren

det er nok der du har et hak, hvis du fjerner det sletter den mails på serveren når du har hentet dem med windows mail

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-11-09 00:52

Det er mulig at du har ret EXTERMINATOR men hos mig kommer mails kun en gang til hver computer, jeg gemmer på serveren i 5 dage og bruger flere computere til samme mail, men når de er hentet 1 gang og slettet + tømt Slettet post så kommer de ikke igen, men computeres veje er uransagelige

Godkendelse af svar
Fra : skolen2400

Dato : 17-11-09 16:59

Tak fo
r svaret EXTERMINATOR. det har desværre ikke hjulpet,men du har brugt tid på det,det er nok fordi jeg ved for lidt om det .mvh.skolen2400