/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
køb af pc
Fra : sottmann
Vist : 1121 gange
300 point
Dato : 15-11-09 20:10

Hejsa.

Jeg overvejer at købe ny pc til min datter har set en Medion Touchscreen i Aldi
er der nogle der ved om det er godt eller skidt køb ???
eller er der måske bedre alternativer ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-11-09 20:12

Det ville jeg ikke.

Aldi og Medion har dårligt ry.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-11-09 20:15

Jeg ville finde en på internettet der passede til min pengepung, printe det ud og så køre en tur i El-giganten eller Computercity og købe den, de har prisgaranti og de har også egne værksteder hvis der skulle gå et eller andet galt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 20:16

Aldi og Medion har oppet sig gevldig og det er en rigtig blære computer se har der, køb du rolig den, du finder sikkert ikke en med samme udstyr til den pris

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 15-11-09 20:36

ville osse holde mig fra aldi da vi ikke har haft andet end bøvl med den printer vi har købt der..
den skulle laves og det ville de have at vi selv skulle ordne med Epson. de ville ingenting gøre det var vores problem sagde de.

og de Medion pcer har jeg ikke hørt så meget godt om..

tag og se her

edbpriser.dk
eller

elgiganten.dk

find dig en acer de 4 pcer vi har her hjemme er acer og det køre bare

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 15-11-09 20:37
Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 15-11-09 20:57

Citat
Dante

NOVICE BRUGER (VÆGT: 3/5)

Vis profil

22. februar 2009Medion
Vi købte 2 medion bærbare som kostede 12000 kr stykke i Aldi, de har været til reparation begge 2, og nu en af dem er død efter 2 og halv år.Modellen er MD95500, først det kom tusind linjer i skærmen og nu kan den ikke start mere, Aldrig MERE MEDION

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 310 point
Dato : 15-11-09 20:59

Der er absolut INGEN ide i en touchskærm....

Der er ikke en der gider sidde med strakt arm hele tiden for at "trykke" på en skærm

Så det er bare lir til dyre penge.... - det skal give problemer.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-11-09 21:01

Citat
eller er der måske bedre alternativer ?

MASSER - men det kommer jo an på HVAD den skal bruges til....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 21:01

Det er jo kun dem som har problemer som skriver det, hvad med de tusinder af meget tilfredse Medion brugere (undertegnede og flere venner er imellem dem) jeg ville ikke betænke mig et sekund på at købe Medion i Aldi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-11-09 21:04

Mine kommentarer var IKKE møntet på ALDI/MEDION specielt....

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 15-11-09 21:08

nu burde du kunne regne med trustpilot.dk

det er lidt iden med hjemmesiden at man kan se hvad folk synes så er det noget fis du skriver at det kun er dem som har været træt af deres pc som skriver der inde..

fx denne her http://www.trustpilot.dk/review/www.laptops.dk der skriver de osse gode ting

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 21:13

Det er aldeles ikke noget fis har du for eksempel bedømt nogen du har været tilfreds med derinde ? Nej vel det har jeg heller ikke og de fleste bedømmer slet ikke, derfor skal den slags læsning tages med mere en et gran salt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-11-09 21:15

Jeg er enig med o.v.n.
Ingen her hvor jeg bor bruger trustpilot, men mange køber tilbud i Aldi. Og mange er utilfredse.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 15-11-09 21:25

jeg har skrevet godt om flere hjemme sidder der inde..
det er osse ligemeget ikke??

kender folk som har købt pcer der nede og ventet 2=3 måneder på at få dem tilbage og det er ikke særligt fedt ..

og med det jeg selv har oplevet med aldi er bestemt ikke godt.

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 15-11-09 22:30

Vi har 2 computere fra Aldi som vi er meget glade for ,den ene er omkring 5 år og den anden 3år det har aldrig væren noget galt ,og om vi skulle have en ny blev den købt fra Aldi .

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 16-11-09 07:53

Jeg er glad for mine medioner.

Og husk, hvis du fortryder har du et helt måned at prøve den i. (egne erfaringer) efter at havde købt kom der en jeg bedre syntes om.
Hos andre forhandlere må du dårlig nok kigge på den.

Godkendelse af svar
Fra : sottmann

Dato : 17-11-09 21:55

Tak for svaret refi.