/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Faneblade og hyberlinks
Fra : niss45
Vist : 699 gange
200 point
Dato : 15-11-09 14:41

Hej.
Nogen der har fundet ud af hvordan man kan få hyberlinks til at blive faste i fanebladene.
Efter jeg har opgraderet til win 7 forsvinder de hvergang jeg lukker siden ned. Jeg køre med IE8.

Niss

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-11-09 14:51

Når du er inde på en side klikker du på den 5 takkede stjerne med den grønne pil ved siden af Favoritter. Så laver den en ny fane der er netop den side hver gang

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 15-11-09 14:58

Jo men de bliver jo så under favoritter, jeg har nu nogle liggende i hyberlinks under mine favoritter og vil gerne have dem i fanebladene så de bliver der frem over , uden at skulle åbne dem igen,det er det der driller da jeg skal åbne dem hver gang .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-09 15:06

Du skal gå ind i funktioner- internetindstillinger...

Der er et vindue, hvor jeg f.eks har google, der kan du oprette alle de faner du har lyst til

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-09 15:22

Som Nordsted1 skriver

Funktioner>Internetindstillinger
under punktet Startside,
der kan du skrive adresserne på de sider som skal åbnes når du starter IE8

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-11-09 15:22

Altså når jeg klikker på den 5 takkede ligger de ikke i Favoritter, men er ent hyberlink som en fane

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 210 point
Dato : 15-11-09 15:29

Ved ikke om det er dette du mener, men prøv...

Mulighed 1:
Klik på den lille pil ved siden af huset (ikonet for din startside).
Vælg [Tilføj eller skift startside...]
Sæt prik ved [Tilføj denne webside til mine startsidefaner]
Klik [Ja] for at færdiggøre.
Det kan du så gøre med flere sider hvis du ønsker.

Mulighed 2:
Hvis du højerklikker et tomt sted oppe ved fanen, og klikker på [Panelet Favoritter] (så der kommer flueben ved det).
Så får du de links der ligger i mappen Panelet Favoritter, til at være i toppen hver gang du starter IE.

Ved det nogen af de muligheder du søgte?

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk Gratis Excel regneark
www.ksn-baadmanden.dk Lej en båd

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 15-11-09 15:46

> dbl
Ja se nu er vi ved at være inde på det rigtige, jeg skal bare trykke på knappen startside igen når jeg åbner første side i EI så popper de frem. Der er dog kun plads til 8 , men det klarer jeg mig også med.
Højreklikker jeg og vælger farvoritter kommer alle favoritterne frem det er ikke sagen da de kan findes i venstre side.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-09 15:49

Vi har da været inde på det rigtige i et stykke tid

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 15-11-09 16:17

>Norsted1
Ja det er rigtigt, men det kunne jeg ikke få til at virke selvom jeg genstartede EI , men takker jer alle for besvarelserne.
Niss

Kommentar
Fra : ammatøren

Dato : 15-11-09 18:58

Hej
klik vis / værktøjslinjer / hak ved Panelet Favoritter
prøv dette så skulle det vikke

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 15-11-09 20:45

Ja ok men det er ikke favoritterne men linkene som jeg vil have i fanebladene, men ellers tak for besvarelsen.

Godkendelse af svar
Fra : niss45

Dato : 15-11-09 20:45

Tak for svaret dbl.