/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Organiser film eller Virus?
Fra : McBobo
Vist : 525 gange
100 point
Dato : 15-11-09 14:27

Hej Kandu
Hjælp! Er det Virus eller hvad?

Jeg har søgt på dv. hjemmesider efter et rigtigt godt software program,
der kan holde styr på min Video-samling. Hvad jeg har fået fortalt er at programmet
"eXtreme Movie Manager" er et rigtigt godt valg. http://www.binaryworks.it/extrememoviemanager/

Problemet er bare at da jeg søgte programmet på "Google" blev jeg advaret af "Norton Safe Web" at der var 8 Trusler ialt. Se Her:
http://safeweb.norton.com/report/show?url=http%3A%2F%2Fwww.binaryworks.it&x=12&y=10

Det lyder til at være farligt at installere programmet på min computer. Er det Virus eller er der nogle IT-nørder der ude, som kan udybe truslen/virusen lidt nærmer.

Til andre som ikke er virus-nørder.... Kender i et godt program som har samme funktioner som overstående program, hvis det viser sig at "eXtreme Movie Manager" overtager ens computer med virus ... Links

Tak McBobo

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 15-11-09 15:00

Det er trusler du vil kunne finde i en masse programmer der skal "online" for at lave det de er designet til..... (activeX objekter)

Bl.a. er det jo nødvændigt for programmet at gå online for at søge f.eks. data til de film osv. du taster ind...

Umiddelbart kan jeg ikke se noget udiøst i det, hvis det er det program du vil have....

Selve programmet er ikke nogen trussel.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 15:55

Den sidste som Symatec advarer mod ser ret alvorlig ud: http://www.symantec.com/security_response/writeup.jsp?docid=2009-070605-3347-99
jeg ville finde et andet program, det lyder alvorlig at den skulle kunne hitte på at hente noget andet malware hjem på computeren, typisk at gratis programmer har nogle ubehagelige tilføjelser, dit program ser ud til at koste 10$ ikke meget for et program så måske har de nogle "sponsorer"

Godkendelse af svar
Fra : McBobo

Dato : 10-12-09 00:40

Tak for svaret refi.