/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
ingen gas på scooteren
Fra : luffe1910
Vist : 416 gange
20 point
Dato : 15-11-09 10:25

hej ..CPI OLIVER 45 , scooteren vil ikke tage gassen når den bliver varm ?? er der nogen som ved hvad problemet kan være ? og hvad sådan en rep. koster ??

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-11-09 10:37

Med den forklaring kan det være så meget.

Start med at bytte tændrøret, og kontrollere tændingsinsstilling, hvis du ved hvordan.

check at indsugni8ngssytemet er tæt, så der ikke kommer falsk luft.

prøv at linde lidt på benzindækslet, for det kan være forstoppelse i udluftning, så du får vacuum i benzintanken.

Der er desværre en del flere muligheder med den beskrivelse.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 16-11-09 10:14

Måske lukker den automatisk choker ikke som den skal når motoren er varm.
Prøv og hold en hånd foran luftfilter indgangen. Der er nogle stykker herinde som havde nogen problemer hvor der hjalp og holde en hånd der når man skulle starte eller hvad det nu var.

Men ja vi skal nok have nogle flere detaljer på bordet før vi kan hjælpe dig for det kan være så meget.

Nå ja du kan da tage tændrøret ud og kigge på det, måske det kan give en ide om hvad der er galt.
Sammenlign med :
http://mentos.wep.dk/scooterhjemmeside/service_tandror.html#diagnose