/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Til beckski vedr. såkaldt tip
Fra : bantam
Vist : 399 gange
50 point
Dato : 22-04-03 16:48

Ang. tip http://www.kandu.dk/dk/tip/3639

Jeg kan da ikke se det har noget at gøre med tips, men derimod et spgsm til clan, så hvorfor ikke stille det som spgsm????????

Han har jo ingen mulighed for at forsvare sig når du bruger tips

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 22-04-03 16:50

-det står næsten over hans tip
-og jeg ønsker ikke point / at tabe point for at skrive det til manden.....
men tak BANTAM ---- nu kan CLAN forsvare sig.

og nej, det var ikke et spørgsmål!!!!

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 22-04-03 17:13

Tænk. at gå så meget op i de s.... point, så du ikke engang kan give manden lov til at forsvare sig, det er da for sølle

Så hellere se om du kan score billige point på noget der ikke hører hjemme som tips!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 22-04-03 17:16

uenighed kan blive til krig.

nyd aftenen, mester!!!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 22-04-03 19:50

Jeg vil altså gi bantam ret.... Hvad ligner det at rakke ned på en anden person i et tip... Det hørte da til som en kommentar til spørgsmålet, hvor CLAN også har mulighed for at forsvare sin udtalelse...

Men det er jo bare min mening....

MVH Ostemanden!

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 50 point
Dato : 22-04-03 20:00

Jaaammmmeeennn dog - som I dog kan tage på vej
Takker for jeres omsorg for mig.

Jeg har lige set:
(unlod enda at bedømme den)
============================

CLAN!!!!

vedr:
"De lægger sig som en beskyttelsesfilm rundt om cellerne, så de cellebeskadigende angreb ikke kan ramme cellen. Cellerne får en skudsikker vest på, så angrebene kastes tilbage. "

Hvad er det for noget pis !!! - beklager meget sproget. Men Molekyler og dermed antioxidanter har ikke intelligens og kan ikke gøre det ovenstående.

"angrebene kastes tilbage" - en radikal reagerer med en antioxidant i én-elektrons-reaktioner og danner som regel 1 nyt molekyle. Dette kan så dissociere (spaltes) til de to radikaler igen (!!) eller danne to "uskadelige stoffer".

lad os lige få informationerne op på et sobert niveau.

mvh

beck

===================

Det var så Becks savada....

Hertil har jeg skam ikke så meget at sige, hvorfor dog lade sig gå på over det? I Tips og Tricks står der jo i forvejen en blandet landhandel... så hvorfor dog ikke også dette??
Beck har så brændt et par poser af i sin mikroovn, og har fået sig et par sure opstød over det - so be it!
Hvis man så havde GIDET kigge lidt videre på tippet, og orienteret sig 100%, så var der jo en henvisning til hvorfra det hele kommer. Jeg ser da kun den løsning at Beck går ind på det henviste link og hælde sin harme ud over Marianne Fjordgård, som er forfatteren (linket kommer lige igen http://www.dsgnet.dk/Sites/mfjartikler/Antioxidanter%20og%20frie%20radikaler.asp) og som har hjemme på http://www.sund-kost.dk/ så er der ingen tvivl.
Det eneste jeg mener at skulle forsvare, er at jeg personligt syntes artiklen var interessant, og selvfølgelig bragte den her... men hvis man ikke syntes om det, så hop da ud igen og foretag noget der er af interesse... personligt så sapper jeg da videre, hvis der er noget hø (igen efter min mening) på TV-kassen. Livet er for kort til at få mavesår over småting, ingen grund til at sidde og se noget man ikke bryder sig om (det er derfor der er knapper på fjernkontrollen).
Nå men... det var så det Kan I alle sammen ha' en rigtig hyggelig og fornøjelig aften

Mvh
Søren / CLAN

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-04-03 20:05

NB: Tak til Bantam... jeg havde faktisk ikke fået øje på det uden dette indslag

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 22-04-03 20:54

jaja,,,, godt så, jeg ramte forkert med anklage/irritation/"spørgsmål"/"tip" ... beklager, søde venner.

mit pis bringes udelukkende i kog af den årsag, at jeg tilfældigvis ved hvad der er sandt... og jeg faktisk, da jeg gik ind på KANDU første gang, håbede at folk selv vidste hvad de svarer på og at deres svar er sande.

beck

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-04-03 23:26

...at noget er formuleret så selv almindelige dødelige kan forstå det, gør det ikke usandt, bare vulgært (vulgær i ordets oprindelige betydning!)
Sjovt at du farer i flint over netop dette tip.. hvad med den forkerte opskrift på hasselbach kartofler eller tippet om de kogte ?

Mvh Christina

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 22-04-03 23:28

tavshed.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-04-03 23:30

tale er sølv og tavshed er guld
God aften til dig...jeg skal snart se dyner!
mvh Christina

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 23-04-03 07:30

Hvor kunne det være sjovt at høre (se) en kommentar fra Bantam, eftersom det var ham der startede spørgsmålet...

og btw...

Ligger dette spørgsmål ikke liiiiige i den forkerte kategori.... Mig bekendt har kandu.dk oprettet en katagori der hedder smalltalk... Gad vide om man skulle overveje at placere et lignende spg næste gang....

MVH Ostemanden!

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 23-04-03 13:25

Til ostemanden

Da jeg henviser til et tip der ligger i denne katerogi, er det vel meget nærliggende at stille mit spgs. til beckski i samme katerogi, så han straks er klar over hvad det drejer sig om, så jeg kan ikke se hvad dette skulle have med smalltalk at gøre??

Det var jo sådan set et svar fra beckski og clan jeg var ude efter, at der så kommer andre kommentarer er da kun fint, men smalltalk er det ikke, så jeg ved ikke hvad du mener?, men sådan er der jo så meget man ikke forstår!!

mvh
Bantam

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 23-04-03 13:28

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 23-04-03 16:21

Bantam, rolig nu... det var jo ikke ment ondt... husk nu at jeg er på din side

Hvad jeg mente var at dette spg. jo i og for sig ikke omhandlede noget der havde relevans til kategorien, men nærmere omhandlede en måde at skrive et tip på... og det var DERFOR jeg mente at det måske skulle placeres i en anden kategori...

Men det kan da også være det samme... Det skal vi ikke komme op og toppes om

MVH Ostemanden!

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 23-04-03 17:03

Det var nu heller ikke ment som en bebrejdelse til dig bare en oplysning af min opfattelse.

Så er der vist ikke mere "vand på den gås" ( er det ikke sådan man siger? )

mvh
Bantam