/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Atter engang AO
Fra : Rytterknaegten
Vist : 828 gange
50 point
Dato : 14-11-09 16:35

Hej derude.
Jeg har atter en gang svært ved at logge ind på AO, her lørdag d. 14Nov, er det et generelt problem???
Mvh
John

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-11-09 16:42

Har du stofanet?

Den er nede til mandag morgen...

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 60 point
Dato : 14-11-09 16:45

Hvis AO er jeres forkortelse for Arkivaleronline, kan jeg heller ikke komme ind, og jeg sidder i udlandet.

Den var også gal i går.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 14-11-09 16:46

jeg har ikke stofanet

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-11-09 17:01

Også problemer her.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : torbenhammer

Dato : 14-11-09 17:24

På Arkivaleronline's forside står dette:
"20/7-2009
Statens Arkiver er ved at lave nye tjenester til www.sa.dk, som kræver login. For at der ikke skal være forskellige logins, samles de i et fælles login, som også omfatter Arkivalieronline.
Det medfører omlægninger af Arkivalieronline, og der kan derfor i perioder forekomme forstyrrelser af kortere varighed. Forstyrrelserne vil ikke blive varslet yderligere."

Vi må nok væbne os med tålmodighed.

Torben

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 14-11-09 17:26
Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 14-11-09 19:13

Udlandet får lidt points denne gang.
Tak til jer alle for deltagelse.
Kører med TDC, men det ser ud til det ER et generelt problem, og som flere har sagt: ØV, op til en Weekend.
Håber at alle får god weekend trods alt.
Mvh
John