/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brænde RECOVERY fra HDD til DV
Fra : marcussen1
Vist : 572 gange
100 point
Dato : 14-11-09 15:24

På en ny bærbar med W7 ligger Recovery på en separat partition på HDD. Kan man brænde den over på en (eller flere) DVD'er. Jeg har forsøgt uden held?
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-11-09 15:33

Ja selvfølgelig skal du kunne det, det er jo meningen. En af "knapperne" på en tegning øverst på din skærm er en genvej til at brænde.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 14-11-09 15:49

Når jeg prøver som du siger, får jeg den besked, at der ikke er adgang til mappen, jeg skal have adm.rettigheder, hvofrdan får jeg det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-09 16:06

Hvis det lykkes for dig at brænde den over på en DVD, så er den værdiløs du kan ikke bruge den som recovery mere, for at bruge din recovery skal den være på harddisken, køb en ekstra harddisk i stedet for det du er i gang med nu hvis det er plads du mangler

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 14-11-09 16:39

o.v.n.
jeg nu lagt den over på en ekstern HDD, mener du så at jeg kan genoprette systemet derfra, hvis det går galt?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 14-11-09 16:52

Hvis du er heldig så kan du køre recovery fra en ekstern harddisk, det er langt fra alle computere som accepterer det, men så har du mulighed for at køre recovery tilbage på den installerede harddisk først, så kører det

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 14-11-09 17:05

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-09 17:40

Selv tak - jeg håber du kan bruge din recovery hvis det bliver aktuelt