/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Sprg. foxit er lukket af Kandu
Fra : Eyvind
Vist : 651 gange
100 point
Dato : 14-11-09 10:29

Spørgsmålet om Foxit er lukket af Kandu.
Er der nogen som ved hvorfor.
http://www.kandu.dk/spg141773.aspx

Jeg har deltaget og hos mig stod det bare som:

Citat
Kære Eyvind,
Spørgsmålet "Foxit Reader på Dansk?" i kategorien "Andre administrative",
som du abonnerer på, er nu endeligt besvaret.
Svaret vil være frit tilgængeligt den næste time.
Kom ind og læs svaret her:
http://www.kandu.dk/spg141773.aspx
Med venlig hilsen
Teamet bag Kandu.dk

Men så står dette:
Citat
Dette spørgsmål er blevet slettet
Dette spørgsmål er blevet slettet, og kan derfor ikke vises. Grunden til denne sletning kan være, at indholdet af spørgsmålet var krænkende overfor en eller flere personer, eller at spørgsmålet indeholdt ulovlige informationer.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 14-11-09 10:30

Spammeren har været på banen her til morgen, og kandu har slettet en del spørgsmål, så mon ikke det du nævner er røget med i købet?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-09 10:37

Ok - men det var et ganske alm. spørgsmål om et program til at læse pdf.

Så er det måske derfor der er alle de fjollede 500 point spøgsmål lige nu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-09 10:38

Hvem havde stillet spørgsmålet ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-09 10:39

Nogen som kan huske hvem der stillede spørgsmålet ? Jeg læste selv med men hæftede mig ikke ved om det var en spam profilens mange navne, stil du bare et nyt Foxit spørgsmål Eyvind det får sikkert lov at blive stående

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-09 10:40

Hvis det var denne bruger http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=276152 , så er han blevet blacklistet af kandu og hans spørgsmål er blevet slettet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-09 10:41

Citat
Så er det måske derfor der er alle de fjollede 500 point spøgsmål lige nu
er de ikke blevet slettet, eller de fleste af dem er blevet slettet ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-09 10:43

Det kan jeg ikke huske - men jeg var bare inde og sige tak for påmindelse om, at man kunne opdatere programmet. Og da jeg lige ville kigge, da spørgsmålet stod som besvaret, undrede det mig at det var lukket. Det er ligemeget, men jeg er bare lidt nysgerrig.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-11-09 10:45

Mener det var et af Hr. P.Rofilsen's ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-09 10:45

Og opryddar er også blacklistet af kandu http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276273

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-09 10:46

Kbh-N
kandu-bruger
Yogi-Bear
Opryddar
Zepto
hollo
JohanKvajmann
Udelukket
DanskErBedst
cykelhesten
bilbjørnen
Imam

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-11-09 10:46

En af dem her:

Kbh-N
kandu-bruger
Yogi-Bear
Opryddar
Zepto
hollo
JohanKvajmann
Udelukket
DanskErBedst
cykelhesten
bilbjørnen
Imam

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-09 10:46

De to profiler jeg henviser til er begge blevet blacklistet af kandu d.d.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-11-09 10:47

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-09 10:47

Jammen ovn - jeg skal ikke stille noget spørgsmål om Foxit.
Det er i øvrigt med på min pendrive, sammen med alle de andre U3 programmer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-09 10:50

Nu bliver jeg nysgerrig, hvad er U3 ? Jeg har hørt om U2 men det er vist ikke det samme, de bærbare programmer jeg har kaldes portable - er det det samme ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-11-09 10:55

Citat
En USB nøgle anvendes mest til flytning af data mellem PCer, men et konsortium kaldet U3 arbejder på at lancere en standard, så der kan afvikles programmer direkte fra USB nøglen.

http://ip-guiden.dk/ordliste/?ord=usb_memory_key

http://www.u3.com/smart/default.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-09 11:02

Ja ovn - det er næsten det samme.
U3 portable programme findes gratis og som betalingsprogrammer.
http://www.u3.com/

Foruden disse U3 programmer:
http://peecee.dk/upload/view/181920

Har jeg lagt en del små programmer ind selv.

Den portable du har kender jeg godt og den er på en af mine pedrive.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-09 11:05

Her er alle programmerne til USB pendrive.
http://software.u3.com/SoftwareCentral.aspx?skip=1

Ikke alle er gratis

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-09 11:13

Så fik jeg svar på mit spørgsmål i Eyvinds spørgsmål og det uden at svare på spørgsmålet Eyvind stiller jeg smutter udenfor nu for ikke at gøre spørgsmålet til smalltalk, jeg har ikke alverden at bruge bærbare programmer til og havde ikke før hørt om U3, men jeg kendte Portable Apps: http://portableapps.com/

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-09 11:16

Tak for svaret Nordsted1. Ja det må så nok være derfor.
Det er da godt man ikke røg med i købet.

Nå - men det er tid til at lave lidt lys i carporten, mens jeg kan se.
Men pludre i bare videre.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-09 11:18

Citat
Men pludre i bare videre.
gider ikke uden dig som ordstyrer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-09 11:20

Kommentar
Fra : mælkebøtte

Dato : 14-11-09 13:22

Spørgsmålet blev stillet af hollo, og Kandu.dk kommer, som sædvanligt, med en anklage, om at det indeholdt æreskrænkende krænkende materiale og alt det dér sludder.

Der var intet krænkende i det spørgsmål.

Men dejligt at slippe af med disse profiler.
Ikke til at holde styr på ..

Venlig Hilsen
mælkebøtte

Den er svær at slippe af med, siges der

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-09 13:28

Ny profil igen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-09 13:30

Nå men ok - så er det måske fordi holo generelt er blacklistet fra Kandu, at alt andet som hænger med på den profil, også ryger med ned.

Kommentar
Fra : mælkebøtte

Dato : 14-11-09 17:32

Citat
Ny profil igen

Yes! Du er nu kvik!
Mit nye navn er mælkebøtte.

Kommentar
Fra : mælkebøtte

Dato : 14-11-09 20:15

Husk at sætte mig på forbryder-listen, Hr. Klaudi

mælkebøtte