/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor naiv kan man være Imam
Fra : 3773
Vist : 610 gange
500 point
Dato : 14-11-09 09:06

http://kandu.dk/tip20321.aspx

Hvordan synes du selv det går. Underligt at kandu ikke kylede dig ud sammen med dine andre fidusprofiler.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-11-09 09:08

Kandu er hamrende ligeglade med hvordan forum går, bare der er profiler nok og jo flere jo bedre, da det så nok er lidt nemmere at sælge reklamer

Enten er det alderen eller noget andet hukommelsespåvirkeligt, men jeg mener Kandu var bedre for en 4-5 år siden.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-09 09:09

De profiler er vel kommet til senere

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 14-11-09 09:16

Her er lidt af Imam's seneste profiler, kan godt være der lige er smuttet en forkert imellem

Kbh-N
kandu-bruger
Yogi-Bear
Opryddar
Zepto
hollo
JohanKvajmann
Udelukket
DanskErBedst
cykelhesten
bilbjørnen
Imam

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-11-09 09:17

Imponerende

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-09 09:19

Vi skal "bare" lære at ignorerer ham, så er det ikke så sjovt at spamme

Så jeg smutter ud af tråden igen, ... han sidder på sidelinjen og godter sig over al den opmærksomhed

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 14-11-09 09:26

Tak for svaret Klaudi. Nu er svinet igang igen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-11-09 09:46

Velbekommen

Ja det gik jo egentlig helt fint, et stykke tid
Han må jo kede sig bravt siden han ikke kan finde på noget mere fornuftigt

Kommentar
Fra : mælkebøtte

Dato : 14-11-09 13:27

Hej igen. Ja, nogen gange keder jeg mig lidt, og så er det sjovt at drille lidt.

Tak fordi alle de profiler blev slettet.

De var jo ikke til at holde styr på i længen.

Krummen er som sædvanlig sød og rar.

Og Klaudi har styr på alle mine profiler.

Jer kan jeg da ikke undvære.

Derfor er jeg tilbage hos jer.

Er I ikke glade?

Med Venlig Hilsen

mælkebøtte

Det siges, at den er svær at slippe af med.

Er det korrekt?

Kommentar
Fra : mælkebøtte

Dato : 14-11-09 13:29

Citat
svinet

Er det 3773?
(Et dæknavn for Klummen)

Kommentar
Fra : mælkebøtte

Dato : 14-11-09 13:31

Det er i øvrigt underligt, at Kandu ikke kyler Klummen og 3773, samt No1there ud ...

Så høflige og venlige "de" altid er...

mælkebøtte

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-11-09 14:15

Når det er altså Kaj Sylvester.

Hvordan er vejret i Struer Kaj? Er du på udgang?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-11-09 14:57

Utrolig så nem du er at gennemskue! Hvor mange profiler er du nu oppe på? Kan du ikke længere huske dine login's på paperboy, izhi og de andre der af uransalige årsager ikke er lukket?

Kommentar
Fra : mælkebøtte

Dato : 14-11-09 17:24

Jeg er bedøvende ligeglad om jeg er nem at gennemskue.

For det er du jo også...

Er ikke naiv (ikke med hensyn til Kandu.dk)

På nogle andre punkter, måske ... ja.

izhi, paperboy, kaj Sylvester er sq IKKE mig.

Og min "stunt" var da helt bevidst. Vidste da uden mærket, at man godt kunne regne ud, at det var migselv, som fik ***** i det "Tip" om Oprydders censur.

Kommentar
Fra : mælkebøtte

Dato : 14-11-09 19:05

Hej 3737!

Ved du hvor dette nysselige flag med pip-fuglen stammer fra?

Kommentar
Fra : mælkebøtte