/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Dato på billeder
Fra : John_Dolk
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 14-11-09 00:06

Hej.
Er der nogen herinde der kender et program så man kan insætte dato på billeder indlæst fra Exif datane.
Hilsen JD

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-11-09 00:09

Hvorfor svare? Du kan vel ikke bruge svaret og annullerer bare!

Kommentar
Fra : John_Dolk

Dato : 14-11-09 00:28

3773 Hvad mener du med det? JD

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-11-09 00:34

Brug Publisher

Kommentar
Fra : Myriade

Dato : 14-11-09 01:53

Dato på billeder ødelægger billedet hvis man får lyst til at forstørre det. Brug hellere et ordentligt fotoprogram der kan lagre de data

Kommentar
Fra : John_Dolk

Dato : 14-11-09 07:39

Hej Myriade
Det er rigtigt hvad du siger, men de skal bruges til dokumentation. Originalerne vil jeg stadig beholde.
JD

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-09 09:26

Dato og klokkeslet kan ikke bruges til dokumentation----------------uret i camera kan nemt stilles frem og tilbage.

Her er Bent Juul's side med tips
http://tips.bsjh.dk/

Og her er en anvisning på at få Exif oplysninger frem i lyset.
http://tips.bsjh.dk/xnview/index.htm

Kommentar
Fra : John_Dolk

Dato : 15-11-09 21:44

Hej igen
Jeg har nu fundet et program som hedder Visual photo time stamp og må siges at den virker perfekt. Tak til alle jer der har skrevet en kommentar.
J_D