/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Stadig ingen respons fra kandu
Fra : 3773
Vist : 586 gange
500 point
Dato : 13-11-09 23:32

.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 23:34

Fejl, den burde havde haft fuld gas fra start

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-11-09 23:35

Hvad havde du regnet med????? LOOOOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 23:47

Ikke en skid krumme. De er nogle klaphatte.

Men selvfølgelig er nogle af brugerne heller ikke meget klogere! Ville lige have hjulpet Hyldeborg med et smart indspark. Men desværre, blacklistet fordi jeg ikke synes latex handsker er smarte!!! LOOOL

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-09 23:53

Det er jo heller ikke mange timer siden du skrev, .. havde du forventet mirakler??

Du må hellere tro på julemanden og storken

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-11-09 23:56

Arhhh det er en 8 - 9 timer siden.

Men du har da ret. Vi tales ved og 8 - 9 måneder. Så har de måske set det! Men reagerer de? De tillader jo stadig Kaj Sylvester (Izhi og paperboy m fl.)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-11-09 00:33

Guuuuuuud selv om du ikke vil være ved det, så er du jo optimist.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-11-09 00:38

Citat
Guuuuuuud
Hvorfor skal jeg nu blandes ind i Jeres kontroverser ?

Kommentar
Fra : kandu-bruger

Dato : 14-11-09 04:36

Det kan jeg da ikke forstå.

Kandu.dk plejer da at svarer, når man skriver til service@kandu.dk, eller hvad adressen nu hedder.

Hvad vil du have hjælp til? Udvetaling af din præmie, måske?

kandu-bruger

Kommentar
Fra : kandu-bruger

Dato : 14-11-09 04:38

Udvetaleng skulle være udbetaling - Og de kommer sikkert meget snart, de 500 kr.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 14-11-09 07:13

Hvad fanden ved du om det? Du er lige kommet til Kandu og har stort set ikke lavet andet end at være dum og stille idioti-spørgsmål. Så knyt sylten og fis af....skvadderhoved

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 500 point
Dato : 14-11-09 08:44

Ingen respons, vil have min præmie - men har selvfølgelig heller ikke skrevet og bedt om den, da jeg ikke tror det gør en skid forskel.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-11-09 09:02

Joda PVE. Efter omkring 30 henvendelser og da Per Bibsamie begyndte at tage kontakt til annoncørerne og forklare disse at tiiimet snød, så skete der noget. Men du skal bruge grovfil.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-09 09:06

pve... gå tilbage i trådene og finde de andre der har vundet, men ikke fået udbetalt.. så kan i skrive en/flere samlet klage/klager

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 14-11-09 09:31

Tak for svaret pve.

Lav en tråd hvor du oplister vindere der har fået og ikke fået. Så har du overblikket. Så er det bare at overtale de andre til også at bombardere kandu. Så overtaler du de andre til sammen med dig een gang ugentligt at tilsende alle kendte kandu-mails en rykker.