/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Underholdning til julefrokost
Fra : hyldeborg
Vist : 1848 gange
100 point
Dato : 13-11-09 22:26

Hej....

Jeg er med i festudvalget, som skal sørge for julefrokosten i år. Jeg er kommet til at sige, at jeg vil forsøge at finde på noget underholdning!
Jeg synes det kunne være sjovt og underholdende med nogle små opgaver/quiz eller andet, som skal laves i små grupper med dem man sidder sammen med.
Jeg er helt ny på arbejdspladsen, så det der med at gøre grin med chefen eller lignende, er ikke lige et tema.
Er der nogen her som har forslag til opgaver/quiz eller måske noget helt andet underholdning?

På forhånd tak

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-09 22:34

man bindes sammen to og to,på hænderne.. så den ene har højre hånd ledig og den anden venstre

man får så udleveret en pakke, som man i fælleskab skal pakke ind (det må da være meget aktuelt når det er til julefrokost)

Det er ikke så nemt som det lyder, med papir tape og bånd

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-11-09 22:34
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 13-11-09 22:47

En side med rigtig mange gode forslag

http://fdf.dk/index.php?id=912&no_cache=1

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 13-11-09 22:53

Hmmm hvorfor er det at 3773 er blacklistet?

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 13-11-09 22:56

nåehhh det var en dårlig bedømmelse af et værdiløs tip + henvisning til at man var så sjofel at have en masse annullerede spørgsmål. Undskyld. Så er det hele jo logisk.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-11-09 23:24

hyldeborg

Du skriver at du er helt ny på arbejdspladsen samt at du synes, det kunne være sjovt med lidt underholdning til julefrokosten (som de ansatte selv bliver en del af).

Har du vejret om de andre også synes, at det er en god idé. Det er jo ikke alle, der kan se det morsomme i at voksne sidder og leger som børn.

Det er ikke en kritik, men jeg synes du skulle spørge om, hvordan deres julefrokoster plejer at være og om din idé vil falde i god jord.

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 14-11-09 11:06

Hej ans!

Du har helt klart en god pointe. Jeg er helt med på at det kan være "gang på line". Jeg har snakket med nogle få kolleger, som synes underholdning er en god idé. Men det skal helt klart være underholdning i en kategori, som er let, og som jeg kan forestille mig rammer bredt.

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-09 11:48

Vent med underholdningen, til i har fået nogle snapse

Godkendelse af svar
Fra : hyldeborg

Dato : 21-11-09 14:01

Tak for svaret Nordsted1, jeg havde helt glemt den gode side - fdf.dk

Det bliver nu slet ikke noget derfra. Vi har haft møde i festudvalget, og en kollega foreslog at vi skulle lave en simpel udgave af "All-stars", og det synes jeg er en rigtig go' idé.