/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Asger Reher
Fra : Myriade
Vist : 6884 gange
200 point
Dato : 13-11-09 19:42

Vi har diskuteret om Asger Reher er bøsse.

Ikke at det gør nogen forskel, han er kanon i ørkenens sønner.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-11-09 20:33

Nej han er ikke. Han har kvindelige kærester.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 13-11-09 20:42

45 indlæg - 20 forfattere - Sidste indlæg: 5. okt
Asger Reher er ikke gift. han har en søn Mathias som er fra 1980. Mathias er selv i gang med at forsøge sig som skuespiller ...

herfra http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=asger+reher%2Bgift+med&meta=&aq=0&oq=

Kommentar
Fra : Myriade

Dato : 13-11-09 21:11

At have en søn behøver ikke at betyde at man ikke er til en af samme køn.

Har han været gift?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-09 21:33

Iflg det link - og hvad jeg ellers selv kan huske- nej han har aldrig været gift

Men man kan altså også godt være gift med en kvinde selv om man er bøsse

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 13-11-09 21:45

Og man kan også godt være gift med en mand, selv om man er bøsse

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 13-11-09 21:49

Og man kan også godt være bi-sexuel, selv om man ikke kan li honning .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-09 21:50

Citat
Men man kan altså også godt være gift med en kvinde selv om man er bøsse

Men nu hvor snart sagt alle hopper ud af skabet, er det ikke så almindeligt mere - tror jeg -

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 13-11-09 21:54

Og jeg hopper ind i skabet igen. For jeg troede at det var en Smalltalk-tråd

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-09 21:56

Ups, jeg hopper også --- undskyld Myriade... det er også ham cartcart der begynder

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 13-11-09 22:05

Hej Cathcart

Citat
Og man kan også godt være bi-sexuel, selv om man ikke kan li honning

Den fik mig godt nok til at grine

Rart med lidt billiggrin ind imellem

Kommentar
Fra : Myriade

Dato : 13-11-09 22:12

Det er ok.. smal-talk bare. Måske kommer vi nærmere en løsning....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-09 22:14

Myriade, der står ikke ret meget om Asgers privatliv nogen steder, men du kan låne Kraks blå bog på biblioteket, der må de stå i

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-09 22:15

**det**

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-11-09 00:34

Ja, ja Nordsted, nu stikker du til mig igen. Det er til at få en fo-bi af. Men bortset fra det, har jeg også, fra pålidelige kilder - TV via min hustru - ladet mig fortælle, at den gode Reher er bisexuel/bøsse. Jeg ved dæleme bare ikke, hvad jeg skal bruge det til. Kun at jeg nok ikke vil vende mod ham, hvis har er ude med bøssen til fastelavn og synger den I ved: "Boller op, osv."
. Pu-ha, den var skisme under bæltestedet, undskyld . Men det var også ham Asbjørn, der fortsatte

Kommentar
Fra : Myriade

Dato : 14-11-09 01:50

Jeg har nemlig også hørt det rygte. Som sagt er det mig uendelig ligegyldigt og han er fy eller bi
Jeg er bare nysgerrig :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-09 08:32

Igår blev der vist et afsnit af Ørkenenes sønner, hvor der blev sagt noget i retning af -- ham med de løse håndled -- og det havde egentlig ikke forbindelse til den sketch de var igang med... nogen af
jer der lagde mærke til det??

De kan finde på hva' som helst, så det er jo heller ikke sikkert det har nogen betydning

Kommentar
Fra : Myriade

Dato : 14-11-09 09:29

Det lagde jeg også mærke til. Der var faktisk flere hentydninger til at der kunne være noget om snakken

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-11-09 13:21

Jeg har alle deres optræden på DVD og jeg har set dem mange gange og jeg har ikke hørt hentydninger til at han skulle være andet end hetero.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-09 13:27

Det var også første gang jeg lagde mærke til det igår..............jeg tror altså heller ikke på han er bøsse...........meeen man kan aldrig vide

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 14-11-09 13:29

Der er sgu rigtig gået SE og HØR i denne her tråd. Gå ind på:

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/?sstlcmpid=11822

5 nov. 2008 under Eksklusiv køkkensnak

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 14-11-09 13:31

OBS

Det skal være under TV SYD

Godkendelse af svar
Fra : Myriade

Dato : 26-11-09 21:56

Tak for svaret Nordsted1.