/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
kan ikke få adgang til nettet
Fra : haloforpc
Vist : 363 gange
100 point
Dato : 13-11-09 16:06

Hej Kanduer jeg har et bærbar Acer med windows vista hvor jeg før gennem et usb nøgle kunne få adgang til nettet men ikke længer, når jeg starte et browser viser den ikke noget og siger at der er ikke internet og også med programmer. men hvordan kunne det være at jeg få windows update gennemføret også med kaspersky 2010 ingen problem med update, spørgsmål er at hvorfår kan jeg ikke få adgang til nettet med andre programmer feks, skype , msn massenger eller internet explorer 8?

jeg har også prøvet med at fjerne 3 og gen installerede den uden hjæpl

usb nøglen er fra tdc e169

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-11-09 16:24

skriver du fra den samme pc med usb netkortet lige nu

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-11-09 23:29

Du skulle prøve at fjerne IE 8.

Kommentar
Fra : haloforpc

Dato : 16-11-09 11:58

nej jeg skriver ikke fra det samme pc, og har fjernet ie8 hjælper ikke:(