/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ingen lyd efter Vista sp2
Fra : sonjor
Vist : 1597 gange
100 point
Dato : 13-11-09 11:03

Som overskriften siger, har min PC mistet mælet efter install. af Sp2 i går. Hvad kan jeg gøre for at få lyd på igen?

Har prøvet de alm. steder, og tjekket lyddriveren, der også var up to date
mvh Sonja

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-11-09 11:24

Hvis du kan se den lille højtaler nede ved uret - dobbeltklik og se om der er V ud for Mute (slå fra)

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 13-11-09 11:26

Nej den er IKKE slået fra.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 13-11-09 13:48

Fjern lyddriveren fra Enhedshåndtering og genstart computeren, Windows finder selv en driver som kan bruges, husk at give lov til at søge på internettet, hvis du har en cd med drivere til bundkortet, så kan du bruge den og skal så have den cd i drevet mens computeren søger

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 13-11-09 15:06

Tak for svaret o.v.n.. Jeg har nu for en sikkerhesd skyld afinstalleret sp2 igen og systemgendannet et par gange og har nu fået lyd på igen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-11-09 15:09

Selv tak - godt du fik lyden igen, men prøv med Service Pack 2 igen, der er noget sikkerhed og andet godt som du bør have for at være på højre med udviklingen, andre har lyd med nyeste opdateringer, så det kan du også fixe

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-11-09 15:24

Det SKAL være lyddriveren der driller. God ide med at fjerne den og efter en genstart bliver den installeret igen