/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opdatering
Fra : Reichstein
Vist : 750 gange
50 point
Dato : 13-11-09 08:43

Denne opdatering, har jeg opdaget, at jeg har foretaget omkring 25 gange. Hver gang jeg skal lukke computeren, får jeg meddelelse om, at der foretages en opdatering og derefter lukkes computeren.
Hvis jeg går i Windows Update er den der hele tiden!!

Sikkerhedsopdatering til Microsoft XML Core Services 4.0 Service Pack 2 (KB954430)

Installationsdato: ?13-?11-?2009 08:55

Installationsstatus: Fuldført

Opdateringstype: Vigtig

Der er fundet et sikkerhedsproblem i MSXML (Microsoft XML Core Services), der kan gøre det muligt for en hacker at kompromittere dit Windows-baserede system og få kontrol over det. Du kan beskytte computeren ved at installere denne opdatering fra Microsoft. Når du har installeret denne opdatering, skal du muligvis genstarte computeren. Når du har installeret opdateringen, kan den ikke fjernes.

Flere oplysninger:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=128803

Hjælp og support:
http://support.microsoft.com

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-09 11:18

Citat
har jeg opdaget, at jeg har foretaget omkring 25 gange

Hvor ser du det ?????

Citat
Hver gang jeg skal lukke computeren, får jeg meddelelse om, at der foretages en opdatering og derefter lukkes computeren

Det skyldes den åbenbart ALDRIG bliver fuldført

Citat
Installationsstatus: Fuldført

Derfor lyder dette usandsynligt....

Eneste mulighed, jeg umiddelbart kan se, der kunne være årsag, er at den forsøger at opdatere "rester" af et gammelt program der ikke længere findes på maskinen....

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 13-11-09 12:08

Og så skal der køres et program, der rydder op i registreringsdatabasen, fx Advanced System Care. Det kan hentes her: http://www.downloadcentral.dk/?action=search&pattern=advanced system&searchArea=programs

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 13-11-09 12:10

Jeg har altså problemer med de links . På denne http://www.downloadcentral.dk/ kan du søge det program, jeg lige skrev om .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-11-09 14:52

Prøv at opdatere manuel, højre klik på Windows Update og klik på Kør som adminstator, det burde fuldføre manglende opdateringer, har løst samme problem med andre opdateringer på den måde.
Lige et tip til heller22 - du har endnu ikke opdaget at Advancet System Care har en gul WOT det betyder af siden er utroværdig, de stjæler nemlig deres kode hos andre.
Den her er derimod sikker, det er Windows selv som har udviklet: http://onecare.live.com/site/en-us/center/whatsnew.htm
jeg går ud fra at du har Vista på din computer, XP driller ikke så meget med opdateringer

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 50 point
Dato : 13-11-09 15:44

Til ovn
Citat
Lige et tip til heller22 - du har endnu ikke opdaget at Advancet System Care har en gul WOT det betyder af siden er utroværdig, de stjæler nemlig deres kode hos andre.
Der, hvor jeg henter A.S.C., er der en fin grøn WOT-ring. At du har farvet den gul hos dig, er da en trist ting. For jeg går altid selv uden om gule og røde WOTTER. Så lige et tip til dig: STOP SÅ FOR HELVEDE MED ALTID AT KOMMENTERE MINE INDLÆG, ISÆR NÅR DIN KRITIK DEN ENE GANG EFTER DEN ANDEN RAMMER HELT VED SIDEN AF, OG DU SÅ, SOM DEN TØSEDRENG, DU ER, IKKE KAN KOMME MED EN KLAR UNDSKYLDNING, MEN KUN SØLLE BORTFORKLARINGER, DIN SKIDE POINRYTTER OG BLANDEMASKINE .

Til slut en undskyldning for misbrug af din side, Reichstein. Og god weekend til dig

Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 13-11-09 15:55

Tak for svaret heller22. Det er så i orden med misbruget, skønt jeg havde foretrukket at kammertonen var blevet holdt.

For øvrigt ser detud til, at dit råd har hjulpet.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 13-11-09 16:11

Daws Reichstein.

Jeg er mægtig glad for, at mit råd har hjulpet .
Citat
skønt jeg havde foretrukket at kammertonen var blevet holdt.
Det kan jeg godt forstå, men du er jo af gode grunde heller ikke vidende om, hvor mange gange jeg "grundløst" er blevet nedgjort af ovn. Derfor røg der altså en sikring, og jeg kunne skisme ikke få stoppet fingrenes dans på tasterne. Og så gik det, som det gik .

God vind fremover

Mange hilsner fra Chris

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 00:05

God meget sen aften Reichstein.

http://www.mywot.com/

På ovenstående link kan du læse om og hente WOT (det der med grønne, gule og røde ringe ). Måske kender du til stedet. Hvis ikke kan WOT anbefales, da det påstås, at vi så kan surfe mere sikkert på nettet.

Det var bare det.

Mvh fra Chris

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-09 00:30

WOT er så beregnet til at bruge og ikke omgå som heller22 gør i det her tilfælde med at henvise til en tredieparts download side som har en grøn WOT, og IObit har en gul WOT og IObit står bag Advancet System Scanner,
men som før skrevet: Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-09 00:31

Advancet System Care er et godt program som jeg var ked af at smide ud, men jeg vil altså ikke vide af programmer fra uhæderlige udviklere