/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Visitkort
Fra : ivanovic1
Vist : 343 gange
20 point
Dato : 22-04-03 14:07

Hej er der nolgle der kender et program som kan lave visitkort?

Hilsen Ivanovic

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-04-03 14:11

Det kan du da lave i Word

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 22-04-03 14:16

tak

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 22-04-03 14:18

hvor kan jeg lave det i word

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-04-03 14:22

Brug evt. tabelfunktionen
Hvis det er et software program som udelukkende er til visitkort, så kender jeg ingen, men det er da også så vildsomt at installere et program, kun til det formål. Mange gange følger der en disk eller CD med den pakke papir man køber til formålet... så prøv at kigge hos boghandleren. Avery er en af de firmaer som har specialiseret sig i diverse labels, foto papir osv. Ditto HP

Hygge...
Søren

Accepteret svar
Fra : Willy_Wap

Modtaget 30 point
Dato : 22-04-03 14:24

Du kan lave det i microsoft publiser. Alt er selvforklarende og de ark du skal printe ud på, kan du købe hos de fleste boghandlere. Der findes en utroligt masse flotte ark at printe ud på.
God fornøjelse.

MVH

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-04-03 14:30

Hvis du vil ha' et program, så prøv http://tucows.cybercity.dk/preview/198990.html eller gennemse http://tucows.cybercity.dk/top_program_1584.html

Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 22-04-03 15:00

Tak for svaret Willy_Wap.

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 22-04-03 15:01

Clan tak for svaret men Willy_Wap får poingende for svaret da det er meget nemt at lave visitkort i publiser har lige prøvet