/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
til ans
Fra : BilalKinali
Vist : 996 gange
50 point
Dato : 12-11-09 21:20

Folk hader altid når man henviser andre til en side. Jeg ved godt der er meget spam overalt. Men det jeg gjorde var at henvise til trendboy ja, det skader jeg ikke på nogen måder . I vælger dog selvf selv.

Vil bare spørge dig, ER det ikk mig der henviser jer? :)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-09 21:28

BilalKinali

Ja jeg gav dig 0 stjerner.

Du kunne have henvist til denne side http://www.trendboy.dk/ eller denne http://www.trendgirl.dk/

så ville du ikke have tjent på de brugere, som evt. kunne bruge dit "tip"

Hvis du vil tjene penge, så let r.... og bestil noget i stedet for.

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-11-09 21:30

hva rager det dig om jeg henviser folk eller ej. Hvis du ikk vil bruge mit link bruger du bare trendboy.dk så luk røven.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-11-09 21:30

ja, jeg forstår altså heller ingenting.
Ans vil du ikke godt forklare hvorfor du skriver det i tippet. ?
Jeg synes det var et godt tip og var ærgerlig på BilalKinalis vegne over, at der var så hurtig respons på det første fejltip.

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-11-09 21:35

der er intet anderledes for jer om i bruger www.trendboy.dk/ven/135331/ eller www.trendboy.dk . I får det samme. Hvis i bruger mit link, støtter i mig bare, da det trods alt ER mig der henviser jer.

Hvis i ikke vil er det helt i orden. Så ans, du skal ikke sige let røven osv til mig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-09 21:39

smuller54

Fatter du slet intet.

Hvis du bruger det tip, som BilalKinali har skrevet, så er det udelukkende for at han/hun kan tjene på det. Han/hun kunne bare have henvist til siden uden "medlemsnummeret"

Jeg vil til hver en tid give 0 stjerner i et tip for egen vindings skyld.

Bliver så sur over sådanne "tip"

Er det stadig så svært at forstå ....

Men nu kan i jo bytte point

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-11-09 21:39

hold da op- var det ikke andet

jamen som closerne dog kan flyve, over småting-

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-09 21:41

BilalKinali

Så længe du prøver at tjene på tilfældige brugere på kandu, så skriver jeg let r.... hvis du vil tjene penge.

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-11-09 21:43

smuller54, hvis du ikke har lavet bruger endnu på siden, så er du velkommen til oprette dig direkte via www.trendboy.dk . det vil dog være 100% samme for dig.

Det var ikk min mening at prøve at snyde nogen , det har jeg så sandelig heller ikke, så må i sku selv om i bruger tilbudet eller ej.

Fortsat god dag :)

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-11-09 21:48

og du har da så ganske ret ans- det havde jeg ikke fattet - og det kan godt være det var dumt, men så bliv dog bedre til at gøre jer forståelige- istedet for at det bliver en indforstået snak.
Jeg reagerer jo i første omgang på, at der bliver lavet fejl og det bliver hårdt bedømt. Og det var ud fra det at jeg gav point.

Men stadig synes jeg det er grove ord der falder her. Og vi skriver jo oveni hinanden og derfor får vi ikke alting med.

Men Ok hvis du anser mig for en tumpe.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-11-09 21:53

Citat
smuller54, hvis du ikke har lavet bruger endnu på siden, så er du velkommen til oprette dig direkte via www.trendboy.dk . det vil dog være 100% samme for dig.

Det var ikk min mening at prøve at snyde nogen , det har jeg så sandelig heller ikke, så må i sku selv om i bruger tilbudet eller ej.

Fortsat god dag :)

Jeg nåede slet ikke så langt- men en anden gang skal du jo nok gøre opmærksom på, at der er en forskel. For linket er jo godt

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-11-09 21:55

hva mener du der er forskel?:S

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-11-09 21:58

Der er vel forskel på de 2 former for link eller hvad- med eller uden brugernummer ?

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-11-09 22:04

for JER, som vil benytte sig af hjemmesiden, er der INGEN forskel.

Forskellen er kun at jeg får points fordi jeg har henvist folk.

Eksempel:
Det ligesom hvis jeg fortæller dig, " tag til Føtex, de har gode bananer " og fordi jeg har henvist dig til dem, giver Føtex mig 10kr.

- Vil der så være forksel på de bananer du køber hos Føtex? Nej

Så hvis du kan lide siden og vil "støtte" mig, bruger du linket http://www.trendboy.dk/ven/135331/

Kommentar
Fra : Huawei

Dato : 12-11-09 22:04

Tjaa.. For mig gør det ingen forskel om jeg støtter BilalKinali, det ville jo kun være godt hvis jeg kunne glæde et andet menneske, ik?

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-11-09 22:07

Huawei, tak for det. jeg ved godt det kan se grådigt ud. Men jeg henviser trods alt jer, i er dog fuldt ud velkommen til at gå direkte ind på siden :)

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-11-09 22:11

Jeg må sige, at jeg synes der er en forskel, men det er ikke noget, som ville afholde mig fra at bruge det, hvis jeg bare vidste det i forvejen.

så jeg synes jeg kom i et dilemma- for jeg kan godt forstå reaktionen fra ans. og samtidig synes jeg det var meget hårde ord, over meget lidt.

Og desværre så skriver vi jo oveni hinanden og pludselig i flere tråde med hver sin kontekst, så vi får heller ikke alle detaljer med.

Jeg bryder mig ikke om sproget hos hverken den ene eller anden.

men det er nok mig der er ved at blive gammel og sentimental.

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-11-09 22:14

du må synes om der er forskel, det er der dog ikke. :D

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-11-09 22:16

ok- nu synes jeg denne tråd er diskuteret på alle leder og kanter -

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-11-09 22:20

Se nu skriver du jo så at det er DIG der henviser og derfor skal have point, men en lille søgning her på sitet viser jo så at det er forkert.

det er derimod en anden kandubruger, MuGG3K, der er kommet først så måske du skulle have brugt hans/hendes link istedet for, "det gør jo ingen forskel"

http://www.trendgirl.dk/ven/100452/
http://www.trendboy.dk/ven/100452/
generelt ligner det en form for pyramidespil, er det rigtigt?

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-11-09 22:22

jeg brugte faktisk et link på msn, det var min vens.

Der er intet forskel what so ever. Hvorfor gør i stort show uf af det?

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-11-09 22:25

og ja, jeg ville nok bruge hans link hvis jeg så det, hvorfor ikke. Og hvis jeg havde set det havde jeg nok ikke lavet tippet.

Folkens, sagen er, i bruger mit link hvis i vil, hvis i ikke vil så gør i ikk. Utroligt så meget lort kan komme ud af det her

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-11-09 22:27

jo nu syens jeg at sagen har taget en anden drejning

hvorfor har du blacklistet en bruger - ans- som er en del af denne diskussion, det giver ingen mening.

Hvorfor kan du ikke bare acceptere at du har fået lidt modstand.

Og at du er nødt til at argumentere og gerne uden de ubehagelige gloser.

Jeg forsvarede dig og var ret meget med på at det var småting osv. men jeg synes nu at din facon er direkte udemokratisk og det er noget der kan hidse mig op.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-11-09 22:28

Gentager lige:
Citat
generelt ligner det en form for pyramidespil, er det rigtigt?

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-11-09 22:30

jeg blacklister dem der ikk snakker ordenligt til mig.

Og jeg ved ikk om det er pyramidespil eller ej, jeg er også så ligeglad. jeg henviste bare jer, så må i bruge det eller ej.

Accepteret svar
Fra : Huawei

Modtaget 50 point
Dato : 12-11-09 22:31

Århh! Behøves i absolut tale så grimt til hinanden, jeg ved godt at jeg bare kan lade være med at læse jeres beskeder, men jeg har før (mange gange) været den som alle dissede/kritiserede, og ofte var det grundet en lille fejl, som nu med BilalKinali, og jeg syntes ikke at det var særligt fedt, måske er det fordi jeg er en hudløs lille teenager på 13, men det er mit indtryk at ingen synes at dén situation er sjov at stå i, og specielt ikke når man næsten intet har gjort.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-11-09 22:31

Citat
blacklistet en bruger - ans-
??????????????

kan ikke se at ans er blacklistet, det ville da være mærkeligt at stille et spørgsmål til ans og så udelukke vedkommende fra spørgsmålet

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-11-09 22:36

EXTERMINATOR..... Vi snakker også om et andet spørgsmål...

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-11-09 22:39

ahhhhh, så havde det da været en god ide at smide et link her, ellers er det jo ikke til at finde ud af

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-11-09 22:41

tjaa vi snakkede bare indbyrdes .. :)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-11-09 22:48

Jeg kan nu godt forstå at kinali vil prøve at tjene lidt penge, på os andre Kandubrugere.
Men jeg syntes det er forkert, at lade som om det er et tip - når det i virkeligheden er et lille salgsfremstød.

Ps.
Kandu-forsiden er i øvrigt proppet med næsten samme type annoncer for tiden.
Måske regnes vi Kandubrugere efterhånden, at være halvdumme.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-11-09 22:51

hey Eyvind
velkommen her i tråden, som du dog kan sige det
mvh een af de halvdumme

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-11-09 23:24

BilalKinali

Forstå det dog, du har r.vrendt andre kandu brugere på den måde du udnytter et tip til egen vinding. Og det fatter du åbenbart ikke.
Men vi vil ikke snydes. Du kunne bare have skrevet at du tjente på de genveje, det havde været ærligt spil.
Men det gjorde du ikke
Og derfor har du snydt os. Og jeg HADER at folk snyder mig.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-11-09 00:29

Citat
kan ikke se at ans er blacklistet, det ville da være mærkeligt at stille et spørgsmål til ans og så udelukke vedkommende fra spørgsmålet

nej det kan man ikke se, men det er alligevel tilfældet på dette spørgsmål - og ja jeg er vågen endnu, jeg var heller ikke klar over at der var 2 former for blacklistning

een for tråden og en forever

Kommentar
Fra : Kbh-N

Dato : 13-11-09 04:20

Hu Hej hvor det går over stok og sten ...

KbhN

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 13-11-09 13:33

jeg har ikke snydt nogen. Hvad har du mistet granner01 ?

F.eks de her "konkurrencer" her på kandu.dk med MiniCruise osv osv er også snyd så. Kandu tjener penge på hver person der går ind og deltager.

Nu der pludselig meget der er snyd i livet hva.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-11-09 13:49

Det er snyd hvis det foregår i det skjulte, hvis du havde været ærlig så havde du skrevet at du tjente på det.
At din moral ikke er så god gør det da ikke mere legalt at snyde folk. Og at andre gør det, det kan du da ikke bruge som undskyldning.

Så vil jeg stjæle og slå ihjel, for det gør andre og så er det lovligt. Er det det du mener? for princippet er det samme.

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 13-11-09 13:56

nej selvf er det ikk det samme.

Der ikk nogen der vil bukke for andres ord alligevel, så vi dropper det bare.

Fortsat god dag

Godkendelse af svar
Fra : BilalKinali

Dato : 13-11-09 13:59

Tak for svaret Huawei.

Kommentar
Fra : Huawei