/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
til BilalKinali
Fra : smuller54
Vist : 904 gange
20 point
Dato : 12-11-09 21:20

Ja nu var du lige ved at få alle mine point inden jeg nåede at annulere, jeg ville blot give dig 20 point, som kompensation fordi du fik lavet dit tip forkert i første omgang.

Det sker jo at man laver fejl har jeg selv lige fundet ud af.

Du lavede et godt tip så jeg synes lige du skulle have lidt flere- det var bare det og så fik jeg trykket så du fik alt hvad jeg havde

Men nu må nøjes med disse 20 point.

og hvis du skriver i mit spørgsmål accepterer jeg og du får dem tildelt

Ha´en god aften mvh smuller

Accepteret svar
Fra : BilalKinali

Modtaget 30 point
Dato : 12-11-09 21:23

Du må beholde dine points points makker, har ikke brug for dem :)

Ville bare henvise folk til en side, og ja det var gennem mig, da det trods alt ER mig der henviste jer. I er dog velkomen til at gå direkte ind på siden, hvilket er 100% det samme for jer.

Ønsker jeg bare held og lykke. :)

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 12-11-09 21:33

Tak for svaret BilalKinali.
Du får dem sgu´alligevel, jeg synes det var et godt tip og jeg forstår slet ikke de kommentarer der er kommet

Så herfra skal du have en hilsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-09 21:33

Citat
BilalKinali

Dato : 12-11-09 21:23

--------------------------------------------------------------------------------
Du må beholde dine points points makker, har ikke brug for dem :)

Ville bare henvise folk til en side, og ja det var gennem mig, da det trods alt ER mig der henviste jer. I er dog velkomen til at gå direkte ind på siden, hvilket er 100% det samme for jer.

Ja ja ja du har vel nok gjort et stort stykke arbejde for at tjene på andres uvidenskab ... du kunne bare have henvist direkte til siden, som du så ikke ville tjene på.

Jeg tror, at det er forstået, at "tip" for egen vindings skyld ikke er min livret.

Beklager smuller54, men ovennævnte er til BilalKinali

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-11-09 21:39

Jeg snyder ingen. Jeg henviste folk, og brugte mit link for at henvise. Ja jeg kunne gøre det direkte, men hvorfor skal jeg det når jeg har muligeden for at få points for det? Det skader ingen.

Det er også 100% op til dem selv om de vil benytte sig af tilbudet, længere er den ikke.