/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Nulstilling af farvepatron
Fra : amlupo
Vist : 1467 gange
500 point
Dato : 12-11-09 21:18

Har en HP printer C6180 som jeg er godt tilfreds med men... Sidst den bad om ny gul farvepatron og jeg monterede en sådan skriver den blot igen at jeg skal skifte den tomme gule farvepatron Nu har jeg købt en ny igen , installeret den med samme resultat den finder den nye originale patron, tænker lidt og skriver så igen : skift den tomme blækpatron ??? Kan man nulstille den intikator der ikke registrere at der vitterligt er farve eller hvad ? Har også prøvet at putte sprit i en tom patron og montere denne men uden resultat. Nogle gode råd ??? ellers må jeg til at se på ny printer

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-11-09 21:20

Den gule farve er nok lidt tør. Ryst den lidt og tør den af med lidt køkkenrulle og sæt den så i igen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-11-09 21:21

Glemte at skrive at du først skal afinstallere printeren, genstarte og installere den igen, inden du køber ny. Det kan jo være en fejl i printerens styresystem.

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 12-11-09 21:23

Har jo prøvet at monteret 2 NYE patroner uden held !! Som også klukker lystigt af blæk når man ryster dem

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 12-11-09 21:25
Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 12-11-09 21:25

Er man ikke ude over at en geninstallering hjælper når det er en stand alone printer . Den er jo også træls når den ikke er i forbindelse med nogen PC

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-11-09 21:28

Her har Google oversat(nærmest volapyk)
http://kortlink.dk/75qe

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-11-09 21:29

Prøv at gå ind på denne side http://fyldselv.dk/ og find din printertype eller farvepatron, her vil der være en vejledning om hvordan du nulstiller patronen.
Hvis du ikke kan printe siden ud, hvad du nok kan i sort/hvid, så gen siden, som viser sig i et PDF-fil.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-11-09 21:33

Hvad numre har dine originale farvepatroner???

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 12-11-09 21:48

HP 363 farvepatroner

Godkendelse af svar
Fra : amlupo

Dato : 12-11-09 22:45

Tak for svaret Klaudi. Det var lige sådanne informationer der skulle til. Nu kører den igen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-11-09 16:53

Velbekommen, godt det virker igen