/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
overtøj
Fra : Annela
Vist : 2653 gange
200 point
Dato : 12-11-09 17:23

nogen der kan give et bud på hvor man kan købe overtøj til kørestolsbruger
Jeg kender godt handy og trendy - men de svarer ikke deres tlf og mail henvendelser så der er jeg iike meget for at handle

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-11-09 17:27
Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 210 point
Dato : 12-11-09 17:30
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-09 17:34
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-11-09 18:10

Og hej.

Må jeg spørge hvad der skal være så speceilt ved tøjet ??

Da jeg i sin tid arbejdede på plejehjem brugte vi da ganske almindeligt overtøj.
Vi havde så nogle overtræk til at sætte uden over det hele...altså regnslag og den slags som kan trækkes over hovedet og ned over stolen .
Længere er den da ikke.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-09 18:22

Undskyld jeg læste forkert, og søgte på regnslag, men her er der lidt overtøj

http://www.hmi-basen.dk/r4x.asp?linktype=iso&linkinfo=090306&S=prodname&P=5

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-09 18:25
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-09 18:27

Jeg ved ikke om det var dette firma du kendte i forvejen

http://www.shop.trendyandhandy.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-09 18:39
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-11-09 20:00

Hej du - vil meget gerne anbefale Easy Fashion - et dansk firma

Firmaet Easy Fashion konstruerer og syer et nøje udvalg af moderigtig beklædning til handicappede kvinder. Tøjet er konstrueret til kørestolsbrugere eller hvis du på anden måde er fysisk handicappet. Vores speciale er især bukser og nederdele konstrueret til kørestolsbrugere. Se nærmere på vores udvalg. Alle bukser og nederdele er konstrueret til siddende stilling med en god pasform. Du undgår tøj som gaber bagtil og for meget stof der generer i taljen.

Se meget mere på siden her - som også er en webshop
http://www.easyfashion.dk/indexx.htm

Godkendelse af svar
Fra : Annela

Dato : 14-11-09 16:56

Tak for svaret smuller54.
og mange tak for hjælpen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-11-09 17:04

selvtak- godt at det kunne bruges

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-09 17:07

smuller54, i meget lang tid efter jeg var kommet på kandu, skrev jeg også en tak, men efter jeg fandt ud af, at spørger slet ikke selv får mail når spørgsmålet er lukket, har jeg droppet det igen, det er jo kun de øvrige deltagere i tråden der ser det

Men jeg syntes da det er en pæn gestus

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-11-09 17:10

ok- så ved jeg det, syntes bare lige at man kunne sige farvel osv.

men hvor er det dog dejligt, når noget virker

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-09 17:13

Citat
men hvor er det dog dejligt, når noget virker

Ja, men jeg var overrasket over hvor meget der er i udlandet i forhold til i DK