/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Gmail - Mc Afee.
Fra : preb1944
Vist : 636 gange
100 point
Dato : 12-11-09 12:43

Hej.
jeg har fået McAfee indstilleret på min computer. Det gør at G mail ikke fungerer.Ved hjælp til Gmail står : at for at kunne bruge det sammen med McAfee skal man:
Åbn din McAfee sikkerheds-og software til beskyttelse af personlige oplysninger og find indstillinger for cookies og indstil www.google.com og mail ,google.com til tilladt.
Har prøvet gennem kontrolpanel at give tilladelse til siderne :men uden resultat.
Hvordan kommer jeg ind i Mc Afee sikkerheds-software til personlige oplysninger ?
Evt. tak for hjælpen.
hilsen Preben
nb:Ved jeg evt. kunne ringe til support,men lang telefonisk ventetid.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-11-09 13:02

Du skal højre klikke på McAfee ikonen nede ved uret, et stort M i en rød firkant, gå til Personal Firewall og klikke på Indstillinger og igen på ikonen Sikkerheds indstillinger, der kan du ændre dine tilladelser

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 110 point
Dato : 12-11-09 13:10

du skal ind i indstillingerne i programmet Mcaffe

der skal du give tilladelse til at google godt må køre på din maskine,
i mange sikkerhedsprogrammer foregår det ved en firewall,
så tilføjer du som beskrevet tidligere den tilladelse.

Nu kører jeg ikke med det program, men ved at hvis du åbner det er der funktioner som du kan aktivere til forskellige situationer b.la kan du sætte den til at være mere aggressiv i hvordan den skal behandle de filer du modtager og læser på nettet og i din mail.
du må bladre lidt i programmet så finder du sikkert det rigtige sted.
Mvh Bevi43

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 12-11-09 13:11

bevi 54 skulle der stå sorry.

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 13-11-09 15:02

Hej. Tak for svarene bevi54 og o.v.n.Jeres hjælp hjalp desværre ikke.
Desværre har McAfee ikke regeret på mine henvendelser,så jeg er ikke kommet længere
fremad.Jeg har stadig prøveabonnement hos dem-så hvis de ikke "opper"sig er det i hverfald ikke der jeg skal have abonnement.Men på min søgning på tyske hjemmesider kan jeg se at det ikke er et ukendt problem.Google der mener også at windows 7 er impliceret.Så det kan være jeg må annulerer min gmail og finde noget andet-men nu vil jeg lige se tiden an.
hilsen Preben

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-11-09 15:14

Har du været inde i Sikkerheds indstillinger på din McAfee firewall ? Gmail kan virke også på computere med McAfee

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 13-11-09 15:43

ja det er helt sikkert, men det kræver at der bliver trykket på knapperne i programmet Mcaffee

tryk på dit icon til dit virus program evt. med højre mus tast og find så den menu der giver dig indstillinger og se så efter det du søger.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 13-11-09 18:18

Hej igen.takket været en engelsk hjemmeside lykkedes det.det var kun et flueben ved ICMP-ping,så det var ikke den store operation.Ufattelig at McAfee eller g mail ikke kunne hjælpe.
Tak for hjælpen bevi54 og o.v.n. kan desværre ikke dele pointene.hilsen preben

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 13-11-09 18:19

Tak for svaret bevi54.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 13-11-09 18:43

tak tillykke held og lykke.