/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Outlook 2007 kan ikke åbne
Fra : frankb
Vist : 1964 gange
100 point
Dato : 12-11-09 08:55

Hej
Jeg modtog en større opdatering på vista med opdatering af office 2007, efter opdateringen kan Outlook ikke åbne. Er der andre der har fået det problem, ller skal jeg gå igang med at slette hele opdateringen???

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-11-09 09:13

Du behøver ikke "slette" opdateringen, men du kan gå tilbage til et tidligere gendannelsespunkt.

Kommentar
Fra : frankb

Dato : 12-11-09 09:22

Ja selvfølgelig har du ret, det jeg sådan set var intereseret i var om der var andre der havde fået problemer, om man kan forvente en rettelse fra MS eller det er et lokalt problem hos mig.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 12-11-09 09:39

det samme har jeg prøvet i win 7
men så gik jeg ind i løsnings center og så blev det rettet det kan vista også

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-11-09 09:48

Jeg fik ikke problemer med Outlook, da jeg lavede den opdatering til Vista.

Kommentar
Fra : frankb

Dato : 12-11-09 09:53

Jeg har lavet en systemgendannelse tilbage 3 dage, emn desværre løste det ikke problemet, outlook kan stadig ikke åbne

Den siger:

Microsoft Office Outlook kan ikke startes. Outlook-vinduet kan ikke åbnes.

Kommentar
Fra : frankb

Dato : 12-11-09 09:55

Hej Ultra
Hvor finder jeg det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-09 10:54

Er det når du SELV åbner Outlook eller er det når du f.eks. skriver/henter post og den så SELV skal forsøge at åbne Outlook ???

Bruger du hotmailadresser via Outlook ????

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-11-09 12:36

får du en fejlbesked

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 12-11-09 13:05

frankb i win 7 er der et lille flag nederst til højre
Kontrolpanel\System og sikkerhed\Løsningscenter i win 7
i wista ved jeg ikke men mon ikke det er det samme sted

Kommentar
Fra : frankb

Dato : 12-11-09 16:09

Fejlmeddelelsen Den siger:

Microsoft Office Outlook kan ikke startes. Outlook-vinduet kan ikke åbnes.

Det er når maskinen starter og forsøger at åbne Outlook eller hvis jeg selv forsøger,

nej jeg bruger ikke hotmail,

jeg har forsøgt med løsninger, men der sker ikke noget den siger bare der er ingen løsning.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 12-11-09 16:27
Godkendelse af svar
Fra : frankb

Dato : 15-11-09 09:56

Tak for svaret refi.
Jeg brugte et af svarene på det sted du henviste til, jeg afinstalerede office 2007 og geninstalerrede, så nu kører det, til stor glæde det så håbløst ud.