/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Maling/farve på hud
Fra : Desmersnaps
Vist : 8460 gange
140 point
Dato : 12-11-09 01:45

Hej alle
Jeg ved ikke om dette er den rigtigt gruppe,<men kunne simpelthen ikke finde en passende kategori til mit spørgsmål...

Da jeg i forbindelse med en julefrokost på lørdag skal moone forsamlingen (noget med et tabt væddemål - dont ask ), overvejer jeg at give indslaget et ekstra pift ved at farve mine baller røde og skrive god jul med hvid. Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal male dem med, da det vil tage en krig med en sprittusch. Er der nogen herinde der har et bud på hvilket produkt der er mest hensigtsmæssigt at gøre det med, og hvor man evt. kan købe det? Hvis farven ikke er så fast og let flyder ud, holder det jo næppe til at jeg sidder den første halve time på en stol. Samtidig skal det selvfølgelig ikke efterlade brandsår eller lignende Da jeg bor i Århus og skal bruge det inden lørdag, skal det helst kunne købes her i byen, og det behøver heller ikke være alt for dyrt.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 12-11-09 06:28

BR legetøj ansigts maling

Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 140 point
Dato : 12-11-09 10:00

almindeligt Grimas sminke, fåes i Panduro Hobby til ca. en halvtredser.

Du kan også kigge på Bodypaint maling / teatersminke
www.dramashop.dk

Hvis det skal være sved og sidde-ned-sikkert, skal du købe militær sløringscreme, en tube rød bør være nok med mindre du har en meget stor r..
- det er faktisk også billigt......
http://armyvarer.dk/search.asp?keyword=sl%F8ringscreme&btSearch=S%F8g

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-09 10:15

Citat
Hvis det skal være sved og sidde-ned-sikkert, skal du købe militær sløringscreme

Sløringscrem er ikke sved og sidde-ned-sikkert

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 12-11-09 10:22

Citat
Sløringscrem er ikke sved og sidde-ned-sikkert [Ked af det]

sorry det var jeg ellers overbevist om....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-09 10:34

Christa.N... alle kan tage fejl

Sløringscreme sidder ikke så fast ... det er blevet helt hudvenligt

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-11-09 11:36

Jeg tror ikke du kan finde noget uskadeligt produkt, som holder til at du sidder på det med tøj på.

du kunne lave et forsøg med teatersminke, og så sætte en tynd plastfolie (til fødevarer) over så tøjet ikke gnubber imod sminken.

Kommentar
Fra : Desmersnaps

Dato : 12-11-09 13:56

Hmmm. Jeg tror bare jeg køber noget spraymaling i silvan. Det er nok ikke så sundt, men det sidder fast, og en enkelt aften giver mig næppe livsvarige mén Men tak for forslagene

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-11-09 14:03

Citat
og en enkelt aften giver mig næppe livsvarige mén

Håber da ikke det giver udslæt,... så får deltagerne da for alvor noget at grine af

Go' fest

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 12-11-09 14:25

prøv henna.
Det sådan noget man kan farve hår med og indere farver deres hænder med det og laver mønstre.
Det går vel væk efter nogen uger.

Ellers kan du klippe en pap skabelon og holde den tæt hen over ballerne og spray male eller rulle en rulle med maling hen over.
Men sådan noget maling det krakklere nok af let.

Henna tror jeg er bedst.

Og husk at sige hvad det skal bruges til når du købe det i butikken det er meget vigtigt :)000

Tror måske det kan købe på apotek men er ik sikker.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 12-11-09 14:28
Godkendelse af svar
Fra : Desmersnaps

Dato : 07-12-09 15:37

Tak for svaret Christa.N og alle andre. Jeg brugte bare noget spraymaling som "grundfarve" og så noget alm. maling fra Panduru til at skrive god jul. Det virkede fint (selvom det tog nogle dage før spraymalingen var væk)