/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Samlingssted for unlockere
Fra : helloo.dk
Vist : 450 gange
50 point
Dato : 12-11-09 00:55

Håber på at der vil være flere unlockere der vil være med på www.unlocker-database.dk Skriv en mail så i kan være med.

De andre 2 sider virker ret døde.. så der sker ikke opdateringer.

Jeg ved godt at denne side ikke er det smukkeste. Men den virker. Og ja det er et gratis webdesign man kan hente fra nettet.. men kan ikke se hvad der er galt i det.

Skriv gerne hvad i mener om siden.
Hilsen helloo.dk

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 12-11-09 02:11

hej dan

det er sq et godt tiltag når de andre sider ikke virker optimalt og er rimelige døde

find-unlocker.dk har ikke man ikke kunne opdater i langt over et år så derfor er der ikke komme nye modeller til på den side og skrive til admi af siden har ikke hjulpet en dyt der sker bare ikke noget

bliver den nye side så man kan ligge alle mærker og modeller ind og makere hvad man kan med dem ??????

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 12-11-09 08:46

Hej Simkiller

Jeg mener ikke længere det er nødvendigt at fortælle forbrugerne hvilke modeller hver enkelt unlocker kan klare, da næsten alle unlockere kan de samme modeller. Det skal blot være sådan at man kan blive fundet...

Det er eksempelvis ikke særlig fedt at min telefon ringer og det er en kunde over i kbh. Det der med at sende telefonen er ikke fedt når man står og gerne vil bruge sin telefon idag.. Så er det meget federe for både mig og kunden at jeg kan henvise ham til denne side så han kan se hvilke unlockere der er i nærheden af ham.
På den måde kan han tage direkte kontakt med den unlocker han ønsker at benytte og så kan han få det lavet samme dag.)))

Jeg syntes bare det er vigtigt at få slettet alle dem som har opgivet at lave telefoner da der er en hel del der har det. Det er også vigtigt at der står hvornår der er åbningstider. Det er jo trals at ringe til Peter midt i examen..)))))

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 12-11-09 09:24

hej dan

det har du helt ret i men det må jo også være rat for kunderne at vide om den unlocker de henvender sig til nu også kan klare den mobil de skal have åbnet

men ja er men seriøs unlocker så kan man låse stort set alle mobiler op med kabel uden problemer så det kan gøres med det samme mens kunden venter og kunden ikke skal sende mobilen til en unlocker

det var nu også kun en forespørgelse på om der kom model liste på for det betyder ikke det store da de kan se det på ens hp og er modellen ikke med kan man jo søge på unloker-database.dk efter en anden i nærheden

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 12-11-09 10:34

Man kan jo også lette røven og løfte telefonen op af lommen og ringe og spørge hvis man er i tvivl om den unlocker man vil benytte nu også kan klare den model man har. Det er derfor at www.unlocker-database.dk skriver telefon nummer ned samt åbningstider..)))

Men venter stadig på flere unlockere.. der må da være nogen i kbh der vil være med..)

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 12-11-09 11:28

smider lige din nye side på min msn så alle unlocker jeg snakker med kan se den er der håber det giver noget respons

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 12-11-09 13:35

takker..)))