/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fejlkode 8e5e0645 i MSN
Fra : Dipsey
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 11-11-09 14:03

Nogen der ved hvad det skyldes? Har ikke kunnet logge på msn i meeget lang tid og har prøvet at google det uden held, da jeg ikke har den fjerneste forstand på computere..

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 11-11-09 14:09

er det windows 7 du kører med?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-09 14:10

Når jeg søger på den fejlkode er der hele tiden nævnt at det er i forbindelse med opdatering til windows 7

Desværre er der ikke noget på dansk, men der kan oversættes med google

http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=msn+fejlkode+8e5e0645&meta=&aq=f&oq=

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 11-11-09 14:33

Jeg kører vista på denne pc. Min anden stationære kan godt køre msn. Det er lidt underligt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-09 14:36

Jeg ville afinstallerer msn og få den ind på ny

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-09 14:37

Dipsey,har du ændret nogle sikkerhedsindstillinger??

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 11-11-09 14:54

Det har jeg tidligere gjort. Den kunne så kun køre med en ældre version af MSN, men det var jo lige meget, lige indtil den ville have mig til at opgradere. Den kan ikke køre med den nyeste, men havde ikke noget valg. Har ikke ændret noget, det virkede bare pludseligt ikke, da jeg kom tilbage fra ferie i sommers..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-09 15:17

Jeg håber der kommen en kandu'er forbi og kan hjælpe dig, for det er da irriterende at den ikke virker

Jeg hopper ud af tråden igen, for jeg har ikke nogen løsning på dit problem - desværre

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 11-11-09 15:38

Bare helt iorden. Tak for dit forsøg :)

Kommentar
Fra : thewolf

Dato : 20-11-09 14:19

Hei
Du kan prøve det soms tår på denne side. Det står på engelsk, men dette skal være en fix som duger bra. Men husk denne må du kun bruke hvis du har oppgradert msn, og ikke en clean install

http://blog.tiensivu.com/aaron/archives/1841-Cannot-log-into-Windows-Live-Messenger-after-upgrading-to-Windows-7-Build-7057-error-code-8e5e0645-fix.html

Thewolf