/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Iridium tændrør
Fra : scootergrisen
Vist : 434 gange
100 point
Dato : 11-11-09 11:25

Kom lige til at stille dette spørgsmål under tip så prøver igen...

Jeg vil gerne hører og her er nogen som har prøvet at bruge Iridium tændrør ?
Har i kunne mærke nogen forskel andet end at man ikke skal skifte og justere det så tit.

Jeg vil gerne have et CR7HIX som skulle svare til et CR7HSA bare med iridium spids på centerelektroden.

Nogen som ved hvor man kan købe Iridium tændrør omkring københavn ? Altså ikke over nettet.

Kommentar
Fra : FordFamily

Dato : 27-12-09 19:53

Har prøvet dem, Det er ikke noget der giver noget i det daglige.
Det kan være at det holder nogle flere kilometer end et alm Bosch foreksempel. Men tror ikke det er noget der er pengene værd i længden...
Har ikke set nogen butikker der har dem, udover self nettet.
Vh Peter