/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Sang
Fra : xZagros
Vist : 339 gange
50 point
Dato : 11-11-09 00:41

heeij vil bare lige høre om der er nogen der ved hvordan man bliver godt til at synge uden at gå til sang??

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 11-11-09 00:48

I badeværelset

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 11-11-09 02:08

Tjaeh. Hver gang en person bliver anholdt af politiet, vil de meget gerne have den anholdte til at synge for dem. Det lykkes ofte.

Men på Guantanamo har amerikanerne prøvet i flere år at få nogle orangeklædte personer til at synge en sang fra de varme for dem, men uden resultat.

Amerikanerne havde også en, som sang. Men når han gik og sang, så det ud som om hans fødder gik fremad, mens han faktisk bevægede sig baglæns.

Det kunne se ud som om, at du skulle gå til politiet, hvis du ikke vil gå til sang.

Men hold dig fra amerikanerne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-09 07:36

Øvelse øvelse og atter øvelse

Men hvorfor har du ikke lyst til at gå til sang?? Du vil lære sangteknik vejrtrækningøvelser mm, så hvis du virkelig godt kunne tænke dig at lære det, så er det da en god ide at gå til sang

Du kan også melde dig til forskellige slags kor, der kan du også få trænet stemmen og lært en del

Kommentar
Fra : xZagros

Dato : 15-11-09 12:51

jeg kan ikke gå til sang fordi vi ikke har nogen bil så jeg ville ikke kunne komme der hen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-09 13:54

øv det var ærgeligt, for det giver meget at få en rigtig sanglærer

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 15-11-09 21:08

OK, spøg til side.
Der er måske en kirke med et kor i nærheden af hvor du bor.
Eller en aftenskole, som du kan nå med offentlig transport eller med cykel.
Eller der er måske en kirkesanger eller en anden der har kendskab til sang, en skuespiller eller korleder, som kan hjælpe dig i gang.

Har du tænkt over, hvordan du vil synge, eller hvilken type sang du er interesseret i. Hvad er dine ambitioner med at udvikle din sang. Skal du bare kunne synge med på en fællessang uden at der er nogen, som "glor", eller har du en sankonkurrence som mål, eller vil du simpelthen være professionel?

Hvad går du efter?

Kommentar
Fra : xZagros

Dato : 16-11-09 22:43

jeg kunne godt tænke mig at blive kendt med sang

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 17-11-09 00:57

Ok!
Når du nu vil være kendt, og du tilsyneladende ikke rigtig vil lette legemet og komme af sted på cyklen for at lære det basale, vil det måske være nemmest at blive kendt, ved at stille en masse spørgsmål her på kandu.dk om, hvordan man skriver en sang.

Så bliver du kendt på kandu.dk

Nu kender Nordsted1, Asbjørn2 og jeg dig i hvert fald.
Hvor mange mangler du så?

Annuller spørgsmålet
Fra : xZagros

Dato : 30-11-09 18:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål