/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Mønster til en tøj isbjørn
Fra : meretec
Vist : 2393 gange
200 point
Dato : 10-11-09 13:20

Hejsa

Kan I hjælpe mig jeg søger et symønster til en isbjørn på ca. 30-40 cm.

En jeg kan sy selv .

Er der noget der ved eller har et man kan få en fopi af ???????????

Håber på svar ??

Giver gode POINT , ved et mønster.

Giver 200-300 ell mere hvis der er et mønster.
Hilsen fra Meretec

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-11-09 13:23

Stof og stil har mange symønstre, og stofdyr, prøv at ringe til dem og hør om de ikke har sådan en bjørn på lager... deres mønstre er ikke ret dyre

STOF & STIL - ButikkerStof & Stil Langebjerg 33 4000 Roskilde Vis på kort. Tlf. 70 22 31 22

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-11-09 16:47

spørg supersine669- hun har garanteret noget du kan bruge

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-11-09 16:51
Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 10-11-09 17:32

GISP GISP - er jeg allerede "berømt" (eller hedder det "berygtet"?) *GGGG*

Jo, jeg har nogle snitmønstre. Skriv din mail-adresse privat, så du ikke bliver spammet.

Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 10-11-09 17:35

Tjekkede det lige det på QXL: Det er da ikke dyrt, at købe snitmønstre "KØB NU" kr. 25.

Men selvfølgelig kommer der porto.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-11-09 17:41

hehe
Citat
GISP GISP - er jeg allerede "berømt" (eller hedder det "berygtet"?) *GGGG*

absolut ikke berygtet

men du har ret- den isbjørn på qxl er så sød og dejlig, at jeg næsten overvejede at købe mønstret, men der er jo kun eet og det ville være ondt.
Så hvis den bliver købt er det ikke mig - vil jeg lige sige

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-11-09 05:01

Du må en tur på biblioteket. Her kan du låne en bog om bamsesyning, der er også en anvisning på en isbjørn
Jeg har ikke prøvet at sy efter den, men ved bestemt at bibliotekerne har den

"Bamser du selv kan sy" af Anne Hammersholt Meyer

Hvis dit bibliotek ikke har den, kan de skaffe den.

Her kan du se bogen
http://roman.bogklubben.dk/index.php/forsiden?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=3184&category_id=74&vmcchk=1

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-11-09 19:36

øv nu er den solgt på qxl