/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Fordele ved træpiller
Fra : jes-a
Vist : 584 gange
30 point
Dato : 10-11-09 01:11

Hej

Overvejer at finde alternativ til halm.
Har tænkt på træpiller. Men hvilke fordele og ulemper er der ved at bruge træpiller?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 10-11-09 09:33

fordelene er, at de fylder væsentligt mindre og de sviner næsten ikke. desuden får du en konstant varme, som med et oliefyr og så er der næsten ingen arbejde med at fyre med piller.
ulempen kan være dyrere brændsel, afhængig af hvad halmen koster dig.
og du skal også have et anlæg der kan køre med piller. hvis du skal ud og investere, kan jeg godt anbefale et rigtig godt anlæg til under 25000.
og lad nu være med at købe et hjemmelavet til en billig penge. det giver bare en mase ærgelser i den sidste ende-

Kommentar
Fra : return

Dato : 10-11-09 10:47
Kommentar
Fra : Højris

Dato : 10-11-09 15:10

trimare46

Du er vist gået helt galt i byen
Det er kategorien om heste
Det er lige det med at få det hele med.
Det er ikke sådan lige at fyre op i en hest
Højris

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 10-11-09 17:17

Kan man få et heste-fyr?

Annuller spørgsmålet
Fra : jes-a

Dato : 18-11-09 17:55

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål